2017. november 1., szerda

Sorozathipók egész éjjel

M edzésre ment,én jógára.P otthon maradt,mást nem tehetett...
21 30-kor hazaértem.22-órakor M üzent,csak 23 órakor jön,mert a Nagyokkal is edz,a felnőtt csapattal.Nem éppen örülök,hogy 16 évesen éjjel utazgat Budapesten...de mivel nem először teszi,hát legyen.Valamivel 23 után ért haza....Éjfél előtt lefekvéshez készülődéskor jön M.Letört.Kérdez.Mit csináljak,már ettem,ittam és 4.3 az értékem."Mi van ha nem ébredek fel reggel???"-hangzatta a kontrollon hallott  Doktornő szavait...Hát igen,erről nem akartam írni,mert szerintem is durva ezt egy kontrollon elmondani egy 16 éves érzékeny gyereknek..és lám,foglalkoztatja.És lám.nem mer aludni.

Félkómában ötletelek mi lenne a jó.M az ágyamon ül.Vár.
Mi lenne,ha a vendégmatracon itt aludnál az én szobámban?Figyellek,biztonságban lennél-mondtam.
Nem tetszett az ötlet.
Akkor tudod mit?Gyere,mérünk egyet most.(lejjebb ment a vércukor)
Tudni kell,hogy 23-as volt a cukor az edzésen,mert a doktornő javaslatára edzésnapokon kevesebbet szúr...23-ról kompenzált.Itt van egy kis űr,mert nem tudja mennyit kompenzált-valószínű többet,mint kellett volna...-és 23-ról rohamosan indult lefelé a cukor.

Tudod mit M?Egyél és fél óra múlva jövök.Aludj,vagy pihenj addig nyugodtan,jövök..
Fél egy,hipó....
Egy óra múlva visszamérés.Hipó.
Egy óra visszamérés.durván még mindig hipó.(3.2)Tejet adtam neki...
Fél óra múlva -lassan alakul,4-kor visszamérés:5.2.Reggel fél 7-kor 8,0.az érték.

Nem is csűröm-csavarom.Óránként-fél óránként kellett mérni...ijesztő volt.Számomra felelőség!!!!Régen éreztem ezt az érzést...
Csak remélni tudom,hogy a sorozathipók az agyban nem végeznek ilyenkor roncsolást...

Minden egyes fél órában,órában bennem volt ha megyek a M szobájába mi fogad....Nem kívánom senkinek az érzést...

Ha ma iskola,munka lenne nem tudnánk felvenni a munkát/iskolai napot.
Nem fogom engedni így ebben a formában a kosárlabdát,akkor húzok rá még egy órát amikor csak éppen úgy alakul,23-as cukorral nyomatni még egy pár negyed edzést a nagyokkal,és éjjel nem merek lefeküdni,mert nem ébredek fel reggel és Anya a glóriáját feltéve óramű pontossággal megy és mér,dönt,és természetesen kitart egész reggelig míg felkel a nap.
Ma csak ennyire leszek képes.

M előtt emelem a kalapom.Éreztem,hogy bízik bennem,tudta nem lesz baj,mert minden egyes alakalommal mikor elláttuk a hipót bebiztosítottam,hogy visszamérek,óránként figyelni fogom.Izzadt homlokát letöröltem,és éreztem mennyire szeretem....
Szobámba visszamentem és minden egyes alkalommal ha M-nál jártam is behallgatózok P szobájába,aki békésen szuszog...💓


2 megjegyzés:

  1. Durva éjszakátok volt, remélem ma pihentetőbb lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M jobban van.Rendeződött szép lassan a vércukor.Éjjel még mértem...de nyugis volt az éjszaka.😇

      Törlés