2017. november 11., szombat

Sós-vizes inhalálás

Magyarkanizsa-Szerbia.Aranyérem!A kupa P-nál itthon,minden alkalommal más viszi a kupát haza,tette a másik mellé:)Éjfélre itthon voltak épségben.A mozgás mindenekfelett!:)Szuperügyesek!



És ami még fontos a gyerekeknek-oviban MINDENKÉPP-a mese.6 éve készült ez a fotó,a heti tervben újra ez a mese fog szerepelni,ezzel a fa bábbal:)6 éve lekötötte őket,kíváncsi leszek erre a generációra!6 év eltelt...De  mivel -sajnos-otthon nem mesélnek nekik,így éhesek a mesére-is!



Ami még egy oviban hasznos a só-szoba.nekem most pénteken is segített!


Természetesen mikor az óvónő jobban élvezi a teret.....hát persze,hogy kedvelik a gyerekek is:)De sajnos dolgozók közül én kedvelem a legjobban és tartom fontosnak...egészségmegőrző fontosságát...Lehet kódoltan vagyok ilyen Sweetmami-s.

M is náthásodik rendesen.....Én a 2 hete tartó náthám alatt többször vettem sós-vizes-inhalálást.Szerintem nála is elkezdhető...A nátha egyenes arányban viszi fel a vércukrot...és a magas értékek nagyon-nagyon nem lennének jók!

  • .És még sok gondolatjel ami egy vasárnap mellé tartozik Sweethomeban:)Akkor induljon a lomtalanítás,főzés,tanulás,vasalás.....és törekedjünk a jó vércukorra,pl tv előtt nincs csak egy kis nasika és ugyanúgy el kell végezni a napi mozgásunkat,mint a hétköznapokon:)-nem csak feküdni a kényelmes kanapén:)A wifi-t ki lehet kapcsolni némi tényleg emberközeli párbeszédhez pl egy jó játékkal fűszerezve.Nyilván fontos a wifi jelenléte,és én is estefele jó wifit remélek,mert a világháló is egy ablak a világra és 
    .






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése