2018. február 8., csütörtök

A ch-ra számolt ételeket bizony anyáknak főzni kell....

Ma az egyik kolléganőm megkérdezte a 12 órás munkám után,még főzől este????
Megkérdeztem magamtól is:főzök még ma este????????
És mivel nem tudtam nem én válaszolni:)Így a válasz az volt,még főzök,bár élni nincs erőm....de ez utóbbit halkan mondtam.Így bármennyit is sikerül dolgozni egy nap,a főzés az kell,grammra számolt étel...drága diabetes😕

Vicces:Vettem egy univerzális ragasztót a falamra,ami egy éve nem készült  még el..csak az alapok,és kipróbáltam felragadnak-e a fotókeretek ezzel a ragsztóval,mivel a fúrás technikáját még nem sajátítottam el a panel lakásban:)És úgy odaragadt,sikeresen.
Csak az a gond,még nincsenek benne a fotók,a képkeret a falon.....

Azt hiszem pihennem kellene....

M kiiratta magát egész hétre az orvossal,kapóra jön az influenza járvány..van mire fogni,de ő legalább így pihen,orvosilag megtámogatva(nem betegen....)Én ugyanezt nem tehetem meg  a munkahelyemen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése