2018. február 27., kedd

Van 2 kamaszom.



 Jó cukrok vannak!Nos igen,szidjuk a rossz időt,de M cukijára elég jó hatással van a hideg:)A térdemre viszont nincs.Ha nincs cukor "baj"akkor van valami más.3 napja infrázom,kenegetem,ja nem...nem tudok elmenni szabira,de pihentetem,amennyit tudom.

Kivettem dvd-t a könyvtárból,amit lehet csak én követek el ebben az okos-világban,de ezt tudom ágyban-párnák közt nézni,a lejátszón.És minimum egy filmnyi-időt akkor pihentetem a lábam:)))))így kezdek és így zárok....amíg be nem csukódik a szemem.Mindig kitalálok valamit..nagyon intenzív napokat teremtek magamnak,most pörgök ezerrel.Nem,nem a konyhában.Nem a diabetes kattog a fejemben....


 A gyerekjóga óráimat turbózom fel eszközzel,ettől lesz különleges az órám és másnál még nem láttam ezt a technikát:)))A fájó térdemmel is tudom a streccs anyaggal való mozdulatok kidolgozását....

 Persze kölcsönöztem Gordon R.könyvét is,Világ konyha címmel...de ahogy elnézem a magyar alapanyagok és a vásárlásaim nem kínálnak lehetőséget kacsa,nyúl-húsra és tonhalra,kagyló-rák kompozicióra és maga az indiai fűszerezést visszapasszolta a 2 kamaszom.
Ja,nem csak az étel lett lepasszolva,és kritizálva...elveszítettem a gyerekeimet.Van 2 kamaszom.Így fogalmaznék,a gyerek az szótfogad,lehet hozzá szólni és néha megkeres a lakásban.A kamasz visszaszól,javasol,sőt,közöl.És a 60 nm-en csak az ő birodalmáig jut el....észre sem veszi ha túlórába munkahelyen maradsz:))))-sőt örül,hogy hmmm milyen nyugi van....:)))))))))))
A kamasz kutyul ételt a videósaitól koppantva és kukába landol,mert hoppá,mégsem úgy sikerült,mint a videón a You Tube-on.
 A kamasz csak kapjon pénzt,jó a kínai menü,jó a meki de akár egy utcai hambi is megteszi,csak az otthoni minden nap frissen főzött étel nem felel meg,mellesleg grammra számolt jó kis diabos menük....
A kamaszt nem érdekli miből teremted meg a hétvégi 2 fogásos menüt...de jó legyen,ízletes és 1-10-es skálán minimum 9-es értéket kapjon.
A kamasznak felkínáltam cafetéria-nyaralásként az ausztriai kabinos felvonóval a Semmeringen-t vagy a Medve-szurdok 7 órás túrát,szintén Ausztriában...Nem-nem,ez nem jó,minimum egy hét legyen a Balatonon félpanzióval.
....
Akkor szerintem indulok is dolgozni felveszek még vagy 5 ovis-sulis intézményt jógát tartani,hogy nyárig összehozzam ezt a kívánságot,mert én vagyok,meg én minderre.
Szóval,van 2 kamaszom.
A gyerekeim a fotóalbumban.
Néha megnézem őket.



.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése