2018. február 15., csütörtök

Mátyás király asztalánál

http://cultura.hu/gasztro/matyas-kiraly-valogatott-finomsagai/ma kaptam ezt a tételt a Fiamtól,olyan Sweetmami-s testhezálló tétel,hogy segítsek,mit evett Mátyás király,egy olyan recept kell amiben még nincsenek a felfedezés korabeli ételek....Nos,este így nem főztem diabos főtt ételt holnapra,majd holnap reggel munka előtt.Mivel Mátyás király ételsorát kutattam a neten.
Egyébként meg kell hagyni,igggazi ínyenc lehetett ez a Mátyás király.Be-bejárogatott a konyhába kóstolni:)
Beatrix felszámolta a nagyevéseket,nagyivásokat.Azt hiszem én Beatrix nyomdokaiba léptem az itthoni Sweetkonyhába.😊

Érdekes ezeket a régi kódexeket felkutatni hogyan és mit ettek elődeink.Kár,hogy tételnyi időm volt erre,de mint itt is kitűnik azért érdekes volt erről olvasni.

Remélem ma alszom is és nem őrködök P mellett jó kis orrvérzéssel hajnalig...Mert előző este így történt,bár hajnalig jót beszélgettünk míg zajlott az elsősegély.
M-nál mértem vércukrot éjjel,rá 18 percre nyöszörgött P orrvérzéssel,ami hajnalig tartott....
Sweetmami bírnod kell!Holnap péntek,talán ez vígasztal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése