2018. február 10., szombat

Egészséghét a munkahelyen

Ebéd...és nagyon finom.50 ch ebéd,ami laktat és finom,és gusztusos.Ajánlott a cukorbeteg étkeztetésben a cikk szerint is.Ma ezt ettük.Gyorsan elkészül és nagyon ízletes!

Már csak meg kéne tanulnom piacon vásárolni.Ez lesz a tavasz projekt-je.Egyelőre plázázom,de ha jó idő lesz a finomabb ízekért el fogok menni piacozni!


Egészségnap az oviban:nos.Megkérdezték a véleményem.Elmondtam.Lehet nem kellett volna.Ott már megkaptam:jó,jó,de te már nem csak egészségesen eszel,hanem tudatos is vagy és ez más kategória.
Ez így van!
És kifejtettem,hogy lehet nem nekem kell visszaminősülnöm,hanem lehet hozzám kéne felzárkózni.
A mai világban nem jó másnak lenni,nem jó nem a tömeggel egy véleményen lenni,azaz átlagosnak lenni.
Én nem vívom.
Nem akarom senkire kényszeríteni a cukormenetesebb vagy éppen cukormentes utat.De mutatom ezt az utat is.
Akivel véleménykülömbözőségem volt éppen elmondása szerint mióta máj betegsége volt mindig van valami baja....Talán a cukor is segíthetne,ha elhagyja....(?)Nem tudom.Én 5 éve iktattam ki a cukrot a mindennapokból.Minimalizáltam a bevitt cukor grammokat.Köszönöm jól vagyok.És nincs orvosi papírom,azt hiszem nem nekem kell bizonyítanom.És tény tőlem a gyerekek az oviban is minimális nasit kapnak.És nem gonoszságból.Ez már a tudatosság!Még biztosan felelnem kell a szavakért amit mondtam,mint vélemény,de tartom,hogy a gyümölcs konzerv,mint egészséges étel?????Dió helyett dejó....és akkor persze,hogy van véleményem.És igen az egészséges táplálkozás alapja az adjuk meg a módját is.Hogy ülünk a széken,milyen színű az asztalterítő,egy alapzaj van,vagy némi zene szól háttérnek-még elmegy kategória.De a lárma és az egészséges táplálkozás???Tálald muffinpapír nélkül a golyókat(répa golyó)elv nálam nem jött be.Kerítettem muffin papírt,mert ennek ez a módja!És lásd a képen,egy gusztusos tálalás ilyen,azaz előkészítés.
A tálalás tálcán piros szalvétán.Kontraszt színek a fehér a piroson,szemnek is étvágygerjesztőbb,mégha tartják is,hogy piros színű tányéron enni ....kevésbé leszel éhes...

Kerestem a répa golyóhoz illő mesét....

Répa mese fa bábokkal illusztrálva...Sajnos megkaptam,hogy túlspiráztam....

Vegyek vissza a dolgaimból,másnak magas a mérce.

😊

Szerintem vagy nem jó helyen vagyok,vagy tartom magam ahhoz,hogy akár ebben a témában is lehet hozzám közeledni....mert nem biztos,hogy átlagosnak lenni és a reklámok által stimulált dolgokkal kéne élnünk az életünket.
Ébresztő,nézzük csak meg mit viszünk be egy nap a pocakunkba.Csak egyszer nézzünk utána!
Mi hasznosul,mi ad energiát,mik a fölösleges kalóriák?A vitamin ebből mennyi és a nyomelem?Kell-e bejuttatni mesterségesen egyéb dolgokat a normális működés érdekében?
És a fogazatunk?A gerincünk a helyes vagy éppen helytelen üléstől?
A mentális egészségünkről nem is beszélve...

Na igen,a langyosban tudatlannak lenni egyszerűbb és nem kerül energiaveszteségbe.Könyvtárba járni,tudatosan felépíteni az ételsort mit fogsz főzni,melyik sorokba nem mész be a boltba és esetleg picit lemondani a nasikról nehezebb választás.Pénzt áldozni a rendszeres mozgásra és invesztálni ebbe sem kis feladat.

Tegnap egyik kedves Ismerősöm megkérdezte hogy csinálod,hogy te is jársz jógázni,és a 2 gyereked is jár edzeni????Mosolyogtam és azt mondtam,ez az elsődleges,hogy meglegyen,a csekkek és az étkezés tudatosan vásárlással megoldása.A többivel gazdálkodom ha marad.Nem vágyom többre,mert az ami fontos megvan!
Nincs puccos jóga nacim se(kínaiban vásároltam),nincs 25000 ft-os jógaszőnyegem(2000 ft-ért vettem a Lidliben)...A fiam bérlettel jár fitness terembe,mellé a víz és a tisztálkodási szerek kerülnek plusz költségbe,ő ingyen utazik bkv-val így útiköltsége nincs,messzebbre jár edzőterembe.
A lányom tánc edzése már 5 éves kora óta fizetve van,havi szinten.A tissue edzései a kezdetektől fogva az ő zsebpénzéből megy.Erre ő iratkozott be és vállalta,hogy ez így megy majd.

De visszatérve egy munkahelyi egészséghétre:tény,nehezebb falat vagyok ott Sweetmamiságommal:)
Nem kell követni,de az biztos,hogy a véleményem nem tudom megváltoztatni és bizonyos dolgokkal vitatkoznom ér,amivel nem értek egyet.
Erre jó nekem a jóga...amikor levezetem a napi stresszt....Befelé figyelek és óriási megerősítést ad a mindennapokon!
De erre lett a jogazoom.blogspot.com blog,és lendületesen,írom is💓

Jó vércukrot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése