2018. július 15., vasárnap

Sweetmami itt-ott

Sweetmami.....megy.....csinálja......dönt......figyel......elfelejt...….alszik...nem alszik......itt van-ott van.....Nagyjából a mostani kép így....

Reggel hajnali fél 6.Vasalom M munkás pólóját....nem volt időm:)-kimosni-vasalni csak tegnap este...de reggel 6 kor vinni tudta dolgozni a tiszta munkaruhát...Klassz a munka és már fele megvan:)))-a diabot ide is viszi magával....mert ugye ha nem akarna is menne vele......Porsche szalon Budaörs.....jónak tartom a diákmunkát.Korrekt és megtanítja őket mi is az a munkamorál.És pénzt is keres vele!!!

És én továbbra is kampányolok a cukor "ellen,"a mennyit mit miért hogyanokkal…..Csak mondom és aki meghallgat és mondjuk alkalmaz is valamit belőle...akkor értem el azt,hogy mondom...a környezetemnek,ahol éppen ott vagyok nem fogom vissza magam.Sokszor csóválom a fejem amiket látok...mennyi-mennyi rossz szokás van az étkezésekben!!!(mennyiség és minőség tekintetében is!!!)

Felmondtam a munkahelyemen.Pár kedves ajándékot kaptam és azoktól akik szívesen gondolnak rám jó szót is!!!Cafeteria nyaralásunkat lemondtam.Az idén nem lesz Cafeteria-nyaralás.....Vissza kellett fizetnem a cégnek a cafateria összeget mert felmondtam.A gyerekek így az idén nem nyaralnak….😕

Én is táplálom magam...Zenével.....

Barátokkal❤

Gyerekekkel....

És a biztosítás megköttetett extrém sportra 5 országra....Hamarosan indulok az útra....(motorral)A Hágó-s beszámoló augusztus elején itt lesz:)
A diabetes ott is velem lesz...de 2-es tipusúként és "renittens alannyal"😉-de figyelek majd és Sweetmamiskodom ám!😀

Most pedig P-ával csajos napot tartok.Ő nem diabos de esküszöm nehezebb rá főzni hogy alig eszik meg valamit....de süt a nap és szoktamvoltmondani.fényevő,akkor baj ma nem lehet😃
És még ma lehet Sodródás is lesz a mozikban,ez a film megy...de még alakulóban...és hol van még az este??!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése