2018. július 18., szerda

Télen kell anyajegyszűrésre menni:)

Mert figyeljünk oda magunkra:)
Mert vegyük komolyan a szűréseket...
És legyünk türelmesek,toleránsak,és megértőek minden esetben.

Bőrgyógyászat....május végén időpontot kaptam júl.18-ra este 18 órára.Rendben is van.Kivárom,türelmes vagyok és megértő.
Időpontra megjelenés a 2 gyerekkel megtörtént.Belépve elképednek az ott dolgozók,miért hárman megyünk be...
Lehet,hogy M majd 190 cm de kiskorú és a lányom sem a nagykorú kategória,tehát minden esetben kell egy nagykorú aki aláírja az ellátó lapot:)

De:"Most mit keres itt?"-kérdéssel nyitott a Doktornő.
Először azt hittem vicc.
De nem az volt.
És jött a monológ:nincs elég orvos,alig tudják ellátni így is a rendszert és én anyajegyszűrésre jövök???!!!!Ősz végén vagy télen menjek.

Nem semmi színűek az anyajegyek rajtam gondoltam a kampányok hatására évente szűrésre menni nem ártalmas....gyerekeim esetében is.
Egyrészt az eddigi szűrések nyoma nem volt a rendszerben,tehát nem lehet mihez viszonyítani és így hobbiból jártam eddig a szűrésre.

És erről szólt a vizsgálat,hogy nincs elég orvos...
Az anyajegyek milyenségének leírása övön aluli módon történt meg...az asszisztensnő adta a szájába a szavakat a bőrelváltozás kapcsán.És vegyem tudomásul 40 éves kor felett ez természetes,hogy foltosodom és ezzel éljek együtt...
A gyerekeknél is ilyen módon...mert az esztétiaki lógó szemölcs az nem lényeg,az csak esztétikai eltérés...

Azért 2 hónapos időpontom volt és mentem de jó lett volna ha télre tolom az egészet mert nincs kapacitás szűrésre nyáron....elv azért nem egészen etikus.
P -nak van egy kontrollra ítélt anyajegye,de kénytelen leszek magánrendelésre menni,hogy komolyan is vegyenek egy ilyen szűrés kapcsán.

Nem is én lettem volna ha ez nem velem történik meg....

M 17-es cukival kelt,18-as cukival indult dolgozni...csak remélem nem hipo-partyval nyomatja végig a napot!!!!!
Mindenkinek nagyon jó vércukrot kívánok!!!




2 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek...
    Nekem is 38 évesen mondták bizonyos bőrizékre, hogy ezek az "öregséggel" járnak együtt... A körösztanyád öreg, az...
    Én is fizetős magánrendelésen kötöttem ki :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy megosztottad velem!Mindenképpen a jó megoldásra törekszem, és megpróbálom fiatalon tartani magam sok nevetéssel,életkedvvel-így akkor kevesebb "bőrizé" fejlődik ki rajtam,mivel akkor már nem illik rám az "öregedő"kifejezés.:)))

      Törlés