2018. július 1., vasárnap

"viszi magával a diabetest"

Csepeli Kis Duna-part.Csend és nyugalom.
P kikölcsönözve,most éppen Mohácson van,M holnaptól dolgozni kezd Budaörsön -semmi faxnival "viszi magával a diabetest":)

Igyekszem.Néha nem egyszerű,de nagggyon igyekszem.

Régen sütöttem már.Csak próba jelleggel kivettem a kuglófsütő formát,hogy megpróbáljam.Találtam egy jó receptet is!

És az eredmény magáért beszél!Sikerült.8.6 ch/db kuglóf.

A mazsola és az aszalt szilva kikerült a hozzáadandó dolgok közül!A tiltólistás dolgok nem kerülnek az ételekbe és a konyhánkba se!!!!A liszt tönköly liszt.


180 fokon sütöttem 60 percig és tényleg bökdöstem villával.Kell neki a 60 perc.Tetejét darált Eritritollal szórtam szűrő segítségével.

És a konyha egyik sarka,Pákó maci ott csücsül a tojástartóban😉❤👀-így sweet az élet👍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése