2019. december 23., hétfő

Angyal szállt le közénk

Volt egy kis bonyodalom nálunk-a gyerekek és köztem-a karácsonyi menü a szénhidrátok és a sütimennyiség miatt...Mivel elutazunk 3 napra így ott sok-sok lehetőség adódik ch-evésre,túlevésre,lesz mennyiség és minőség is!Úgy gondoltam lightosabb menü készül itthon,ch-barát stb és a sütikből is kókuszgolyót készítettem,persze a recept alapján és Eritritollal!Nem terveztem több fogásos vacsorát.Hát meg is kaptam érte a magamét...M Haemoglobin A1C-je 8.3%.Ez nagyon nagyon nagyon nem jó!!!!Ennek ellenére a 2 gyerek véleményezte a lightosra vett karácsonyi menümet...(azért mégis igyekszem tudatosan jól megoldani)😉Csengettek...Szomszéd néni,azaz szeretett V.nénink csengetett.Kezében gyönyörű csokitorta üvegtálon.Boldog karácsonyt kívánva....💓🙏Hozott hozzá cukros édes aranyos Oetkeres cukorvirágokat,de ezt most becserélem majd tejszínre vagy amit gyorsan kapok majd a boltban:)
Egy egész cukormentes torta érkezett a szomszédból!
Angyal szállt le közénk ott és akkor úgy éreztem.
Mert dühöm elszállt és percek alatt éreztem jobban vagyok.Azaz V néni kihúzott a bajból.Hát egy Angyal🙏az most már bizonyos.
Volt diós beigli már...elfogyott...volt mákos beigli,abból mentettem pár szeletet,de elfogyott volna karácsonyig,volt IKEÁs gyömbéres keksz,mi sütöttük ki,elfogyott...na ezért voltam mérges hogy karácsonyra nem volt sütike már,mert volt,de elfogyott!!!!!!!!Hát így esett ez az idén.
Szigorúan cukorhelyettesítővel ajánlom!Én vajat nem tettem bele.És van.cukor helyett aromát használtam.A tejből se tettem bele az írt mennyiséget,pici vízzel próbálkoztam és jó lett az állaga.Ch-t spóroltam:)

27-én ide megyünk....akinek a csapatból kedve lesz menni.Én megyek:)Tamási a szülővárosom,szeretem.

Induljon a nap !!!

Boldog karácsonyt mindenkinek!🌲

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése