2019. december 24., kedd

Karácsony Sweethome-ban

Sweetmamiként kívánok boldog karácsonyt!

Így zajlott...





A húsleves körül is volt bonyodalom,de megoldottam és finom lett......a tészta nem ázott el-így azért sikeresnek is ítélem.

Angyalian cuki kis terítéket készítettem ...

A kókuszgolyó diabos volt.6.6/db.

A torta is diabos volt!Édesítőszeres krémmel.Finom is volt.A tejszínhab is diabetikus volt.(cukormentes)

És az ajándékok a fa alatt🙏

A köntös💓is ott van....nagyon jó szolgálatot fognak tenni a wellness napok alatt!!!🙏

1 db csillagszórót találtam....hát nagy hangulatot teremtett az a perc💓

Jenga...picit azért még visszatért a régi szép idő mikor játszottunk karácsonykor....Nagyok lettek a gyerekek.GBL-ről szólt a karácsonyi zene összeállítás-dj Petra személyében.Jókat mosolyogtunk.






💓
A cukor nagyjából rendeződött,mert vacsi előtt 2.8-as hipokát kellett feltornázni....o jajj ez olyan.....legszívesebben írnám KESERŰ.....mert a cukor szót sokszor leírom....
M ügyes.Váltott esti Inzulint és annak nagyon hosszú a hatása órában lehet ezt kell még kikompenzálni a másikkal,hogy kevesebb kell....A szünetre hagyta a váltást mert látható jelei vannak...
Most pedig nekem Anya-nap,a gyerekeknek Apás nap,karácsonyoznak picit.
Este bővül a Csapat💓-mert valakinek karácsonykor is dolgozni kell....és készülünk Hőgyész-Tamási csavargós 3 napra...igen-igen a diabetes jön velünk!

A forralt bort én készítem!😉

Kis wellness is belefér,mert elvisszük Anyukámat,mert szereti!

💓🙏-és még a 90 éves Dédimamával karácsonyozunk!!!💓🙏


2 megjegyzés: