2019. december 6., péntek

Nagyi szívvel főz

A  M   HgA1c-je 8.3%...Brrr...ez nagggyon nem jó!10-én megy diabetológusához,remélem elkapja a grabancát..én már nem megyek vele,elengedtem a kezét.....:)Én állandó mozgásban vagyok,persze a diabetes itt-ott😊velünk van,azaz mindig...Jön a karácsony.A hideg kiráz a sok édesség látványától,mindenhol cukor.....máz.....kínálat és csak folyik a cukor....mindenhol.Van ovisom aki már reggel közli"bibis a pocakom"-kérdem én,miért nem figyel oda a kedves Szülő???????Ha már reggel bibis a poci akkor ez hosszútávon nagyon nem jó irány lesz!!!!A gyerekek vesznek körül mindenütt,van módom ezt fékezni,de sajnos falakba ütközök.A mostani Szülők 80%-a nem következetes és bizony nem tudatos😞

De móka van!!!

Reggelem,még gyerek nélkül:)

Ez pedig nálunk évekkel ezelőtt....A Télapó lábnyomaival😉

És vicces Télapóval köszöntöttem pár ismerősömet,csak mert éld túl azért a 6-át is...pénteeeeek!!!!

És volt forraltborozás Anyukámmal,Lányommal,olyan csajos estét csaptunk!

Anyukám amíg itt volt a diabos hátteret biztosította.Mindent ragyogóan elkészít és a gyerekeim olyan elégedettek voltak💓Mikor a liftbe beszálltam a földszinten már éreztem,hogy Anyukám főzött:)-talán szívvel főz????😉(valószínű így van,mert minden nagyon ízletes!!!)

Kungfuka is útrakel Németországba Vikiékhez előszőr és Viki utaztatja tovább egy családhoz,akik Badensee-ba viszik Kungfukát!-a világutazót!

A karácsonyi vásár mézes-standja....szépségesek!

És bizony látni ilyen csodát is ott!


És ugye hétfőn leesett a hó...hát az oviban persze volt hómegyfigyelő állomás is!

És termosz-próba.Ami jelesre vizsgázott hőtartósság szempontjából.🙏L.val Kékestetőre tervezünk egy Alfa Romeo autós találkozón való részvételt.Hideg lesz......-már most gondolkozom az aznapi diabos menün,mert ugye egy hét múlva lesz és a diabosság megkíván némi tervezést....

Reggeli kávésbögrém füle:)-szívecskét rajzolt ki:)))

A Kökiben jártam ügyes-bajos dolgaimat intézni és ott is milyen pompa van már...nagyon közeleg a karácsony....
Kedvesemmel és Anyukámmal is csaptunk egy görbe estét a Frei Cafe-ban...mert az én-időre is szükség van.Így a Kedvesemmel is tudtam találkozni a hétköznapokon💓A kávék lakatatóak és felérnek egy vacsival kalóriában,ezt mindig szem előtt tartjuk!

A hétfői hóesés az ablakon át...csodálatos volt!!!🙏

Zajlik a hét...most jön egy kis megpihenés....szabin leszek egy napot....🙏

Ui:P-val orvosnál voltam.A leletei csodajók lettek szerencsére.Némi túlhajszolt életmód és a kamaszkor "minden szépsége"-mondta az orvos és gratulált P eredményéhez.Ez tényleg jó hír!!!Akkor P-nak sem ártana pihenni picit:)))De neki ledolgozós nap,azaz szombati tanítás,így pihenés nem jöhet szóba....marad a hajtás....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése