2019. december 17., kedd

"Mérlegelj és moss fogat!"-Sweetmami ajánlásával

Ikea kész alaptésztából készült a gyömbéres keksz az idén.Kis móka,kis együttlét ami vele járt,készülődés van Karácsonyra....Nem diabetikus maga a tészta."Az idén nem számoljuk a karácsonyi kalóriát,"-mondta M.😉


21-én asztalt foglaltam egy étteremben,elvileg mindenkinek szóltam,hogy nézze át az étlapot.Nagyon jó a kínálat!Nagyon szép karácsonyi vacsoránk lesz együtt.5-en megyünk!💓
22-én én reggel jógára megyek,a napindítás csak így lesz kerek egész és utána Esztergomi Bazilika a terv.Csodálatosságával és mert szeretjük.


Kellemes készülődést mindenkinek!És jó vércukrot kívánok a készülődés ideje alatt is!:)

Ui:"A cukrozott szaloncukor finom,ízetes,de...mérlegelj és moss fogat!"-Sweetmami ajánlásával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése