2020. február 3., hétfő

Dilemma

Kedves Blog Olvasók!

Mit csinálok most mikor hazajöttem a munkából???

Igen-igen:főzök.

Szeretem-e ezt csinálni?

Nem.Nem szeretem ezt így ilyen módon csinálni.

Minden nap.

Úgy,hogy P nem eszi meg amit főzök...már a vegetáriánus étrend lesz porondon....(huhhhh)-és a laktózmentes dolgok előtérben....jobb a pocija ha ilyeneket fogyaszt.
M pedig ma is Trófea étterem meghívást teljesít....(khm)

Én pedig álljak neki grammra főzni????

Nem is tudom hányadán állok én ezzel a napi főzéssel....

Most nekiállok..és kiszámolom anyagilag hogy jövök ki ha....e-food ételt rendelek a hétköznapokra.

A vásárlások a napi megjegyzések,a kukába landoló ételek miatt be kell vezetnem valamit....(a menzát kizártnak tartják,pedig M arra 50%-os támogatást kapna...)

Ha valaki tud tanácsot adni:szívesen veszem!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése