2020. február 13., csütörtök

Légy hiteles ha valamit el akarsz adni.....bármi is legyen az!!!

Pont így!
Egy adótanácsadóval volt "randim"..
Frei Cafe-zo-megbeszéltük a találkozót.
Ott is voltam időben,ő pontosan a megbeszélt időre érkezett.
-"én nem kávézom"közölte."Jók leszünk akkor"-gondoltam én....hisz én nagy kávés vagyok,de felkínáltam neki egy pláza-padot amit ő elfogadott.
Gondoltam,hogy ez a megbeszélés nem lehet akkor olyan komoly:)
Hát én nagyvonalakban elmondtam a terveimet a miből élek éppen-t.Ehhez sokmindent nem nagyon lehet hozzáfűzni...
És még elhangzott az "előtörlesztés"szó is ennek ellenére.Ha nincs tőkém akkor miből könyörgöm????
Furcsa ez a világ....
Elmondtam az egészségpénztárat miért nem igényelem,hogy nem éppen vagyok gyógyszerpárti-kivéve Inzulin-és az életmentő gyógyszereket!Így az egészségpénztárba való belépést sem tartom indokoltnak magamnak....
Se kávé,se jó tanács-mert nem lehetséges semmiféle konstrukció....
És kb 120 kg-osan velem szemben ...engem senki,semmiről nem tud meggyőzni sajnos....
Egy kérdőívet kitöltöttem valamikor-fotókészítés nyereményjáték kapcsán,ezért hívtak fel telefonon ez ügyben egyébként...

Végülis egyet levontam következtetésnek:simán átvettem a szót,mikor befejeztem a mondandómat névjegykártyát kértem búcsúzóul-és elköszöntem.
Drága az ember ideje:)))))😀

Sajnos a Plázázás munka után-ba nem fért már bele a holnapi ebéd elkészítése,a gyerekeknek pizzát vettem.Ilyenkor haragszom magamra,mert nem diabetikus étel semmiképpen!....

Jövő hétvége Mohácsi Busójárás....már most töröm a fejem a hétvégi menüsoron,mert azt előre el kell készítenem majd....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése