2020. február 28., péntek

Alpokban reggelizni???:)))))-egy vásárlás margójára

Vásároltam.
Hmmm...terveztem némi konzervet,lisztet,ásványvizet venni az esetleges zárlat miatt..igenám de liszt nem is volt a boltban:)))))-és annyira nem volt már otthon alapszükséglet ez-az,hogy kicsit sírva-nevetősre sikeredett a bevásárlásom,azaz a hazacipelése.....Egyik ismerősöm a pénztárnál rácsodálkozott,hogy gyalog vagyok...és ezt haza fogom cipelni?Hát...

...nem így jöttem ki a boltból.....

Őrá sokat gondolok.....:))))

És egy ebéd sem így néz ki nálunk.....nálam már a bevásárlás sem ilyen mosolygós és a főzés se.....
Nem is vagyok hajlandó róla beszélni....Nagyonelegemlettezenaterületen!!!!

Holnap M nem lesz itthon,P nem eszik húst,lesz húsevő is a jelenlévők között,nekem meg mindegy....Szóval ezt kell összekombóznom valahogy és nem feltétlen kell diabos étel holnap!
Vasárnapra is szombaton kell főzzek,mert vasárnap jógázom reggel és hogy ne érje szó a ház elejét,hát ebéd azért kell...így előre kell dolgozzak.

Lesz 2 húsevő férfi,lesz egy húsmentes és laktózmentes és a húsevők közül az egyik diabos étel legyen és én mindenevő vagyok,nos a vasárnapi ebéd sem lesz olyan egyszerűen elkészíthető.
De legyen ízletes,finom és mondjuk ne vegye el az egész szombatomat a főzés,mert mikor pihenek?????

Egyébként az Alpokban szívesen reggeliznék😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése