2020. március 1., vasárnap

Ajándék Ikea-ebéd

 Kaptam meglepi Ikea ebédet...maga az ebéd finom volt mint mindig.)-de amikor a gumiszalagon bemegy a mosogatnivaló ...az maga a mennyország nekem!!!!😉🙏-nem én mosogatok.Tulajdonképpen az előző posztom miatt lepett meg 💓-em,mert igencsak kiborító posztot írtam a konyháról...a főzésről:)
Persze a 2 napra főzés megvolt mert az alapanyagokat már beszereztem pénteken,de így hétfőn nem kell főzzek:)))

Bkv-ztunk picit,most nem autóztunk.....mi történt?Na mi?
Lerobbant a busz és nem ment tovább....😊


Reggel jógával kezdtem a napot....Hát el nem mondom mennyire jó így indítani egy napot!!!!


És így zárni....amit a sorsjegy nyereményéből vettünk!!!!


A gyerekek megvannak.Köszönik jó nekik ha Anya éppen elköszön otthonról és picit szabadapálya mozgalom lép életbe.

A diabetes(cukorérték)is ennek függvényében alakul,hisz szabadapálya😮

(A Frei Cafe-kban ,limonádékban elég sok cukor lehet.Nekem sokszor felér egy étkezéssel.Eltelít!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése