2020. március 18., szerda

Ui.:Ambivalencia

Otthonomban 2.nap....Reggel meg kellett nézzem milyen nap van ma....(azért ez..nagyon borzasztó)Kell a D-vitamin.Eddig a diabos fiacskámnak magyaráztam miért kell.....most meg már ha D-vitaminért MEHETEK az erkélyre örülök,hogy mehettem valahová😁Színezni,napozni.


Az ovisainknak a Kolléganőmmel küldjük a facebookos csoportunkban a hét témakörében a feladatokat.Legyen kapcsolatunk!

A jógás gyerekekkel a jogazoom.blogspot.com-on tartom a kapcsolatot.Feladatokkal....
Minden rokonommal interneten,online,mint mindenki más....
A 💓-el is....a cége még nem állt le....így ő dolgozik,hát nem tudom mikor utazhatunk újra,annyi tervünk volt........


Pár perce hívott az e-foodos futár,hogy mikor érkezik az étellel,hogy ő nem csaló nem csengető,nem átverő ember lesz hanem a futár az étellel.Jujj ez a cég nagyon korrekt.És mivel nem sikerült lehúzni a kártyáról a pénzt (rendszer túlterheltség miatt)ezért azt is megbeszéltük nála is fizethetem alternatívaként ahogy én szeretném.A jövő heti étel-ebéd-így rendben lesz.A hús ára elszállt a boltokban,szerintem még így is jól jövök ki 3 főétkezéssel hogy nem kell vásárolnom alapanyagokat.M ebédje ch-számolt ételsor lesz.Most boldog vagyok!

https://www.youtube.com/watch?v=pRAezlFcDwc-és csak így nyugszom meg picit.....

De most nem lehet megnyugodni.....nincs élet....hiányzik valami ami eddig volt....a SZABADSÁGUNK!!!
A szomszéd nénik kipipálva.Van segítségük.De nagyon köszönték a felajánlásom!

Most pedig megyek...pici mozgást beiktatok....kell már...még jó,hogy van egy sarkom erre,eszközökkel.
Mást is erre buzdítok,legyen egy meghatározott idő az evésre,a szabadidőre-ami most furán is hangzik-és a mozgásra,tisztálkodásra.

Ui.:Ambivalencia:Bent muffin sül.Illatok terjengenek....
Kint világméretű járvány pusztít....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése