2020. március 14., szombat

..."egy pillanat alatt megváltozhat"...

.


A hit segítsen át bennünket a nehézségeken!!!

Itthon a koronavírus kapcsán történt változások hatására nem volt miről beszélni,értik a gyerekeim mi történik....Viszont pár iratlan szabályra felhívtam figyelmüket!

Segítem őket és igyekszem én lenni az,aki betartatja,hogy tényleg tanuljanak is.
Egyelőre én sem tudok menni dolgozni.

Félelmetes ami körülöttünk zajlik!

Nagyon jó hírt kaptam viszont.A minősítő elnököm levélben írt-ez protokoll egyébként-,hogy megfelelt a portfólióm és a szakos kollégával rendben találták,nem kell hiánypótlás és dokumentumcsere sem.Boldogság van.A minősítésre kitűzött napom módosul,erről tájékoztatnak majd.

Minden nap lefertőtlenítem az emeletünkön a lépcsőházat,a lift gombot többször és az idős Hölgyekre akikkel a szinten vagyok megpróbálok figyelni!!!A lakásban is meg-megindulok és fertőtlenítem a tárgyakat,kilincst,ezt-azt...Más is így tegyen.Most összefogás kell!!!

Mellesleg meg szoktam kérdezni M-t:mennyi a cukrod?Nem gondoltam volna,hogy valami jelenség átveszi a diabtól a fejemben a kattogást....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése