2020. március 20., péntek

Kávézó 3 méterrel a felhők felett!

Színezem "Covid19 "/neve/baglyomat.....eddig nem volt időm erre...hát most van.

4.napja vagyok otthon,mert én hétfőn dolgoztam.....hát.....érdekes...alakul az otthonlét.....
Most fejezte be a 2 kamasz a foci mérkőzést a fitness-labdával kommentátor és miegymás.....most lett nyugi mert online-órája lett M-nak.....

Reggel,azaz hajnalban áramkimaradás volt...nem volt wifi ...így ébredtem.Hibabejelentés stb...A bajban is keletkezik  baj.....


A gyógyszertárban 20.voltam a sorban ami egész jó állás....és sütött a nap,olyan jó volt picit ezt érezni,hogy süt a nap.....azt hallottam mondták többen 3 havi gyógyszeradagot nem adnak oda csak egy havit...hát nem tudom mi lesz,nagyjából május elején esedékes lesz az Inzulin iratás.....

Az e-foodos futár ma első ételadagot hozott.Kérem szépen szájmaszkban,kesztyűben,ahogy azt kell!!!🙏🙏🙏


Kávézó nyilt az erkélyemen.Frei Cafe-zóból van a kávé(szülinapomra kaptam)-és most ez a pár négyzetméter ad boldogságot,mert megnyitottam a kávézómat a felhők felett 3 méterrel😉😁💓🙏.

Tartsunk ki,maradj otthon kérlek!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése