2020. március 19., csütörtök

Világjárás 60 nm-en

Ma nem sopánkodom(írásban)...

Itthon:4.napja itthon vannak a gyerekek.
Parfüm illatot érzel....hallod nyílik az öltözőszekrény a lányod szobájában-ez gyanús,nem szokott megmoccanni sem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És most...-megnézed.
Amit látsz:kicsinosítva,felöltözve,parfüm illattal...4 nap bezártság után közli:
"SÉTÁLNI MEGYEK"
és elindul a lakás A pontjából B pontjába.

Imádom!💓

Aztán én jöttem:"BICIKLIZNI MENTEM"-"MAJD JÖVÖK"...-hát van az a bezártság ami rákényszerít erre-arra!!!

A mosogatás napi szinten beosztásra került.Kezd működni!!!
Ne hidd kedves olvasó,hogy könnyebb nekem 2 kamasszal itthon a karantén.Ha két más életkorú gyermekem lenne itthon se lenne könnyebb!Bezárva nehéz lenni.Szabadságra vágyunk!
De egyelőre #maradjotthon#kérlek Te is!!!

Ui.:Milyen fura hogy a diabosság utóiratba kerül csak.......egyelőre van Inzulin itthon és egyelőre minden a normális kerékvágásban halad.....Ma letuszkoltam a M torkán:))))))egy fél almát vitamin gyanánt.Addig mondogattam neki,míg a kedvemért megette!!!!(hogy örüljek,-mondta M)
Szóval:megyek (szoba)biciklizni😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése