2020. március 17., kedd

Delete

Ha lehetne:én nyomnám meg a billentyűzetet,hogy ennek az őrületnek legyen vége!!!!!!!!!!!!!

Már itthon is vívom a 2 kamasszal....összeraktam egy napirendet magamnak is....és igyekszem helytállni így az elején....
Nem lesz könnyű....

És vívom a 2 kamasszal.nem,nincs séta,nem nincs csak picit angolra megyek,nem nincs bkk...o jajjj!Életem legnagyobb kihívása elé nézek és a diab kéremszépen eltörpül e mellett,pedig mint tudjuk majdnem "belehaltam".

Nehéz nemet mondani,nehéz kordába tartani 2 kamaszt akiknél tombolnak a hormonok,kint süt a nap és rengeteg a szabadidő!!!
Mindenkinek kitartást!!!És jó vércukrot kívánok!!!

Igyekszünk nem elszállni a ch-kal étkezés tekintetében,mert kevesebb az itthoni mozgás.Nagyjából  csökkentett-üzemmód van.Talán tartható majd az egyensúly...

Én a magam részéről hipohonderségemet élem,de köhécselek és van 1-2 tüsszögésem is.Hát azt mondták hipohonder vagyok.Legyen így.Én begubózva várom a lappangási időt is,mert hétfőn még kötelező volt bemennem dolgozni!!!!!!!!!!!!!Várom a csodát is egyben és várom,hogy vége legyen ennek az őrületnek!

(A Jó Istent kérve-kérem segítsen nekünk!-mert azt hiszem Ő az egyetlen esélyünk ebben az Őrületben)

Megyek,fertőtlenítem a lakást,mert köhécselek azért és rákérdezek a kamaszoknál:Mi hír a Krétában???????-de fognak szeretni!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése