2020. március 16., hétfő

Karantén-kosár

Mindenképpen szabadságra mentem volna keddtől.És a rendelet jött is  a nap végére:szabira KELL menni.
Jön 2 hét szabadság és majd meglátjuk.Hónapokat jósolnak és fizetés nélküli szabadságról is szó van.
Itt megint elfogytak a szavak....
Mondd az Inzulinos gyerekednek,hogy ne egyél most vagy éppen szúrj 20 ch-ra nézve mert kb azt tudjuk kigazdálkodni....??????????
Közben törölték a minősítésem időpontját ami a napokban lett volna.....A nyaram benne van,sok éjjelem és sok energiám és csak egy enter és az élet törli.Soha nem hittem volna,hogy van ilyen.Soha nem hittem volna,hogy egy méterre kell állnom az emberektől és a patikába úgy a 30. vagyok a sorban és egyesével mehetnek csak be az emberek.Megjegyzem fele nyugdíjasként állt sorba,nem értik meg,hogy rájuk nézve ez milyen veszélyes lehet???
#maradjotthon#és pont.Persze kell gyógyszer,kenyér,tej....de mire valók a gyerekek vagy a szomszéd?Kérjenek segítséget!!!!
Én pl.miattuk sem megyek majd ki a lakásból csak boltba és gyógyszertárba.És az erkélyre.

Nem veszik komolyan az emberek a vírus terjedésének gyorsaságát....

És nem mellékesen megérkezett a fertőtlenítőszer....postán.Hihetetlen jó érzés,hogy vannak még jó emberek!!!Hálás vagyok!!!💓🙏

Pici karantén-kosár a konyha asztal alatt....ijesztő.....reméljük gyorsan eltűnik ez a rémálom.
És díjazzuk majd mindazt ami a mienk,a pici dolgokat és visszakapjuk az egészséget,ami a legnagyobb kincs!

Ui.:életbe lép a karantén-kosár tartalmához nyúlása kapcsán:"KÉRJ ENGEDÉLYT ANYÁTÓL!!!NEM MOZGÓ-BOLT A KARANTÉN -KOSÁR!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése