2020. március 13., péntek

"Semmi nem számít,csak egészség legyen!"

Mi más lehetne a témám?
Koronavírus.
Vettem még pár ezt-azt a boltban,a túlélő dobozba.
A munkahelyemen......és sok sok pont-pont......szóval nem tudni mi lesz hétfőtől.
Áldásos karantén?
Ma nagyon sokminden zajlott le bennem....
Az ovis jóga óráimat lemondtam,bizonytalan ideig szüneteltetem.Ésszerűség diktál...
Az ANGYAL a fertőtlenítő szert postázta a reggeli órákban.Istenem.....💓🙏

Minden nap telefonálok valakinek jól van-e,aki nekem nagyon fontos személy...és jól van,ezt mondja ebben a kesze-kuszaságban.És ez egy picit erőt ad!

A  Gyerekeimnek ízlett a carbonaras tészta amit este 21 30-kor kezdtem elkészíteni,mert a minősítésre készülve gépeltem és ekkor jutott rá idő....és mondanom sem kell...a minősítésemmel senki,de senki nem foglalkozik rajtam kívül.Ha karantén lesz,nem is lehet megtartani a minősítésem....Minden képlékeny...

M edzeni ment korán reggel-mesélte,hogy iszonyú szigorúan kérték,hogy fertőtlenítsenek maguk után és erre biztosítva volt a fertőtlenítőszer is!!!🙏

Ebben a koronamizériában az ember megtanulja a fontossági sorrendeket.Egyből tudjuk mi van az első helyen!
És az egészségnél előrébb nincs semmi más!!!
Dédimama mondja mindig"semmi nem számít,csak egészség legyen"!-és milyen igaza van💓(Dédimama 90 éves!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése