2020. március 12., csütörtök

Lesz elég Inzulin karantén esetén?????

Huhh....
Megbeszéltük otthon,hogy vegyek kézfertőtlenítőt vagy egyéb alternatívát...De nincs a boltokban....M ugye 4x szúr Inzulint,kéne a biztos Inzulin bejutás,mondjuk vírusmentes kézzel....
De...nem tudok adni neki fertőtlenítőt..otthon mindent,azaz MINDENT fertőtlenítek,már a tudat is bennem van,hogy én befújtam....töröltem-és talán a vonzás törvénye is segít...á nem,nálunk nem lehet koronavírus!!!!
Egyébként nem is lehet!!!!!
Furcsa de beszélgetünk erről itthon és van egy pont mikor nincs válasz...csend van....mert nem tudjuk mi lesz HA.....
Az óvodában nem vagyok népszerű,leginkább szigorú,szabálykövető Állampolgár vagyok és nem is értem mit kell magyaráznom azt,amit nem kell/kéne magyarázni...
Minősítésem lesz,pár hét...alig van gyerek a csoportomban,aki van is vagy gyógyult vagy igazolással van,de orvos nem látta....
És igazán senki nem koncentrál a környezetemben arra,hogy minősítés lesz a csoportomban,a téma a KORONAVÍRUS....én teszem a dolgom,csíráztatót hoztam létre a csoportban egy zöld  sarkot,futom a köröket a csoda kötényemmel ami mese-kötény lett,azaz köténymese lesz a minősítésem napján,valami különleges,valami varázslatos és virágokat is fogunk varázsolni.....kendővel...és a szőnyeg alatt lesznek a megbúvó pillangók...ami a tornánál igencsak varázserővel bír majd...de azt érzem szélmalomharcot vívok....a gyerekeknél 40 másodperces kézmosást írnak elő számunkra,ahol ellenőrizzem,hogy helyesen jár el a gyerek...tehát legyek a mosdóban is minden gyereknél.....és tartsak jó foglalkozásokat és még a "más"gyereket is kimondottan előírásnak megfelelően fejlesszem...és minősüljek és csodajó %-ot kapjak....Huhhhh,azt hiszem ez most nagyon nem jó időszak a minősítési eljáráshoz.
Itthon káosz az írnivalók elsőbbrendűek....a főzés hadilábon...és bizony vasalni is kéne.....

Kavarog bennem ez a korona...
Mindennel összefügg...
Tegnap az ovis jóga óráim megtartásáról a vezetőséget kérdeztem,hogy megtarthatom -e,mivel 33 gyerek.....Kézfertőtlenítéssel kezdtük az órát,mivel a jóga az érintkezésekről szól,az arcunkat érintjük,stb.Hát nehéz volt órát terveznem úgy,hogy ne legyen páros gyakorlat,nem érintkezzünk közvetlenül és bizony legyen higiénia..Megoldottam.Sőt hospitáltak nálam,azaz jegyzetelték az óráimat,még teljesítményre is ment a dolog:))))

De aggaszt a diabosság most...Ha zárlat lesz..lesz-e Inzulin elég,a háziorvos ír-e majd fel,a patikába lesz-e elég Inzulin?????Atyaég,belegondolni is rossz.
A konyhaasztal alatt egy jó nagy doboz,benne ez-az,de csokik,keksz,liszt,víz,hogy a diabot el tudjuk látni pár napig ha....ha....mondjuk nem lesz a boltokban élelmiszer....
Istenem...

A diabosok immunrenszere hol ilyen,hol olyan.Az idő is...huhh,mostanában elég szeszélyes.....És a cukik is ennek függvényében.A koronavírus a drága kipécézi a gyenge vagy gyengébb immunrendszert....

Vigyázzunk magunkra,EGYMÁSRA,figyeljünk oda a szabályokra és igen:vegyük komolyan,hogy ez nem csak egy vírus...Ő a KORONAVÍRUS.

Mindaddig míg nem velünk történik a baj nem érezzük súlyát...
Nem vagyok érintett,de érzem a súlyát...
És a minősítésem %-a sem érdekel annyira,minthogy most minden rendben legyen és fékezzük meg a vírusfertőzést és ne legyen egyel se több beteg!

Legalább ezen a felületen kiírhattam magamból....
És olyan jó lenne ha valahol felfedeznék fertőtlenítőszert,csak M-nak,hogy sterilebb legyen az Inzulinbeadás lehetősége.Rossz azt mondani neki,hogy nincs....

Szomorú vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Szia! A patikában kapható 70%-os alkohol nagyon jól fertőtlenít és még vírusölő is. A szappanos kézmosás is sokat segít.

    VálaszTörlés