2020. március 28., szombat

Korona"mizéria ",-utóiratban megszakad a szív...


Tejfölös süti...ma M mosogat...ő a soros,nem tolok ki vele.Általában akkor sütök ha én vagyok a napi-mosogató.
Forrás:Gabriella konyhája
Emberek figyelem!Aki olvassa Sweetmamit tudja mennyi gondom-bajom volt a 2 kamaszommal a mosogatás,háztartás ételek terén.MOST NINCS!!!!!Na jó M egyszer cserélte be diabos ételét,mert meglátta a doboz tartalmát és "túl zöldséges"volt:))))-persze az én gyrosom jobban nézett ki így be kellett cserélnem vele😉-de ezt leszámítva...nincs nagyobb vitánk🙏A naptár szerinti mosogatáson megyünk végig...és mindenki követi mikor melyik napon lesz a soros---ajánlani tudom!


Az online jógát is ajánlani tudom csak.A karantén idején is kell a töltődés.Hát a jóga ezt megadja!



Én majd csak az én mosogatós napomon sütök,de aki unatkozik hát itt egy saját recept.2 éve ezt sütöttem húsvétra.Láthatóan jól sikerült!!!
Nem kezdem el a korona-mizériát...sokkolódom....van kétségbeesős percem és #otthonmaradok#ezzel mindent elmondtam.

Ui:Találkoztam 2 hét után a 💓el pár percre az autóparkolóban.Vittem neki csomagot és meglepett mert ő is hozott nekem.Rajta szájmaszk,csak a szemét láttam...méteres távolságban voltunk egymástól....(hát nem bőgtem el magam ott,de míg felértem a 6.emeletre elválásunk után folytak a könnyeim).Ő dolgozik,ki-be jár a városban....és én karanténozom 2 hete-így én döntöttem az e fajta találkozásban a percek amik megadattak....
Megláttam az autót,amivel annyi de annyi emlékhelyre eljutottunk már....hát,tartottam magam hogy ne kezdjek hisztizni .....
Istenem ez milyen nehéz...
Nincsenek szavak.
Nem tudom mikor látjuk egymást újra.
Korlátozás van érvényben..
De tilalom is lesz...
Hosszú idő lesz.......

Becsüld meg a Társad akivel élsz!
10 évig kerestem a Társam,nehéz 10 év volt...megtalálod és....nem lehetsz vele,nem érhetsz hozzá...nem láthatod...
Kegyetlen az élet!!!!!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése