2020. március 28., szombat

Elmaradt programok,ötletelések......Ui.:M rosszulléte

Innen vettem az ötletet/Forrás a képen található./-én nagy utazó vagyok a 💓-el.
Kitaláltam jó ötlet lehetne egy ilyen üveg és együtt pakolásszuk bele az üvegbe a vágyakat-ahová mentünk volna-ha nincs a járvány...

Az első belekerült,június volt a Bakancslistás időpont.Üvegbe került.Ahol egy karanténba zárt koronavírus látható😁-és a bakancslista.....reméljük egyszer az álmok valóra válnak...

Délután nem éltem,Görcsös fejfájás....később láttam az interneten a képeket.Talán ezért./Forrás:Facebook/



De mindig örülök ha jön a világhálón valami hasznos hír.....és az ovisaimnak most kitaláltam,hogy nem lehetünk együtt,babcsíráztatást végzek.Mindenkinek saját babja lesz,saját jelével.Amikor már nagyobbacska a bab kérheti hogy a barátja babja mellé szeretne kerülni a fotón.Minden nap készül fotó.Egy zárt csoportunk van oda posztolom és ott mehetnek a kérések.Nem versenyjáték,leginkább összetartozás-érzése lenne a cél.Az óvónéniknek is lesz bab-farmjuk:)hát...én dolgoznék....hiányzik az élet...a gyerekjóga....de picit így kompenzálok.
Az internet volt a forrás.(Hatvani Nikolett)
A gyerekeknek akik még hisznek mindent jó ötlet lehet ha este mikor már alszik a gyerek:)))-írunk egy levelet.És a postaládába tesszük.Legyen mire várjon a gyerek,legyen napi ritmus és legyen benne pl feladat,aznapi mese,vagy valami ötlet amit közösen valósítanak  meg,vagy egy kitalált szöveg ovis történettel hogy X mit csinál otthon és mi is végezhetnénk azt....És kicsi élet-fenntartás,mert olyan mintha....

Azt hiszem megnézem a postaládát holnap reggel...hátha😉
Ui:Ma fejfájással feküdtem egész délután,de ezt megszakította egy súlyosabb gond,M rosszulléte.Torna órára videózni kell a házi feladatot és elküldeni a tanárnak.De elég húzós edzésprogramot állított össze a tanárúr....-és hát...rosszullét lett...Helycsere volt az ágyon,egyből nem én lettem a "beteg".A cuki 7-7 volt,a vérnyomás nagyon kevés és a pulzus magas volt.
Átfutott rajtam:mi lesz ha mentőt kell hívni????????????????????????????
Nos,van izgalom ebben a karantén-létben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése