2020. március 8., vasárnap

Minősítésre készülve....

Otthoni ebéd után irány Esztergom.  JEGYZETEKKEL,TOLLAL ÉS TÁBLÁZATOKKAL.Az úton munkálkodom a minősítésemre készülök.❤-em rámszólt a Bazilikánál:"ugye azt nem hozod magaddal??"-mutatva a mappára😊😊😊.

Szédítően jó délután volt!!!

Szép élményekkel...
Sehol nem engedett át a beléptető kapu...mindenki mást igen.Érvényes jegyet váltottunk de tudjuk én meg az elektromos rendszer😂sok az energiám.Blokkolok🙃😊😉.

Tervezzük ezt a kávézót felfedezni majd...(pénz kérdése),de itt voltunk ma:


A Bazilika gyönyörű!




A minősítésre való készülés folyamatos....igazán nagy dolog ez....remélem addig nem lesz zárlat vagy egyéb-mert igencsak sok munkát fektetek arra a napra...és időt...és az energiám véges....csakis ÍGY lehet kibírni egy 20 év munkáját felülbíráló delegációt és még %-ot is kapsz arra,amit csinálsz...iggggazán remek....Lényegében középfül gyulladásom van szerintem,azt is kezelgetem és holnap reggel nekiindulok a napnak,már 6 órakor nyitom az óvodát,rám esett a sor a héten:)
Még most jutott eszembe,hogy nem főztem holnapra a gyerekeknek....de meglesz minden:)

A-tel beszélgetve💓-Ő is Sweetmami😊-nagyon sok diabos témát érintettünk.Én mondom mi diabos Szülők tartsunk össze és igenis osszuk meg egymással a tapasztalatokat!!!A . nekem több mint Sweetmami!!!Őt hallgatva a szívem megtelt szeretettel!!!!💓🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése