2020. március 24., kedd

Kedves Koronavírus...mit teszel?????????-levél neki

Még "béke-időben" mikor szabad volt a természetbe menni és kihasználni a civilizációs szórakozási lehetőségeket....mennyi emlék...mennyi minden történés...Sziget-foci,Kackac játszóház,állatkert....



Diab találkozón....

Parkolóban...

Moziban ahol nem is sejtettem,hogy elalszom....és arra ébredtem:"Szupi szupi szuper..."!!!!😁https://www.youtube.com/watch?v=ErFn5wPMIdsés nem emlékszem másra a filmből..valószínű kimerült Anyaként ültem be a kényelmes mozi-fotelbe...ez az ára,ha valami kényelmes és hát...legalább pihentem:)

Diab találkozón is aktívan....

Blog-találkozón...

Update-Norbival,a kis világutazó kabalánkkal(autón csücsül)egy nyereményjátékban választott ki minket!

Szóval most más van....60 nm.....reggel csenget a futár,aztán senki más másnap reggelig....és marad a világháló,online bejelentkezések,fontos eseményekről is csak online beszélgetsz az Anyukáddal,és a nap fénypontja mikor kibontod az ebédes dobozkádat és mennyei ételt ehetsz,ami tényleg finom kedves e-food!🙏

Működik a mosogatás-rend itthon naptár szerinti leosztásban,néha összeülünk a nagyszobába,esténként csapunk egy edzést a nagyszobában-szerencsére sok eszközünk van erre-és van elvonulás is....A"pánik szoba" is használatban van,akinek online órája van onnan jelentkezik be.Ez az a szoba ami tolóajtóval zárható,jó a wifi nem kapcsol szét,és nincs további ajtó,hogy bárki zavarogna.Minden ki van találva...

Persze a szél leszakította a rolót az erkélyen,úgyhogy létráról mentési akcióba kezdtem a 6.emeleten.Majdnemhogy jó volt picit akciós jelenettel is,hisz a szívdobogást megduplázta a létra magas fokán állni a 6.emelet erkélyén...

Közben aggódom...mileszmostezután???

A kedves vércukornak sem tesz jót a lakásban maradás.

Kedves Koronavírus!

...

...a levelem elküldtem neki.....és egy üveg mauzóleumban helyeztem el.Zárt és soha nem lehet feltörni.Ő a legszebb,legcsodálatosabb,de bent a lezárt boxában...mindenki számára látható ,de elérhetetlen....egy magasztalt valamivé tituláltam,de......
Távol a sejtjeinktől...

...és meggyógyult a Világ!🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése