2020. február 7., péntek

Sweetmami is lehet beteg????


Engem is utolért a kór....azaz dolgozz csak náthásan,kaptam még a dózist a gyerekektől(ovi)minden nap....és dobhártya gyulladással zártam pénteken.Hallásom kb 50%.-os.Hurrá!De nemes Dr.nő-nek hálás vagyok,mert saját receptet írt,készíteni kellett.Este munka után tudtam orvoshoz menni,mire bejutottam telt az idő....a Patikában nem vállalták el negyed 7-kor este a mix kikeverését,azt mondták hétfőre.Tehát hagyjak ki 2 és fél napot ilyen hallással és akkor kezdjek csak gyógyulni??Kerestem másik Patikát.Órára nézett,ma estére zárásra vagy holnapra készíthetem?Hát még estére kértem.Ennyi az empatizmus és az emberi törődés az ellátó rendszerben!💓🙏

A Fodrász volt a héten varázsló aki ennek ellenére  picit feldobta a kedvem és valahogy érzem magam....🙏
Vasárnap bővül az otthon....2 fővel.Igazán most doppingszerként élem meg,mert💓Őket!

-és a diabetes is velünk lesz persze,így a létszámunk egészen családias lesz!😉(egy vasárnapi ebédre nézve)

2 megjegyzés: