2021. április 7., szerda

90%

A mai nap reggelén megtudtam a minősítési %-omat.Nagyon elégedett voltam az 5.nekifutásomra,a Covidos állapotban 38 fokos lázzal védésem pedig már súrolta  a napnak a tökéletességét.Az írásbeli munkám is adta a % nagy részét.És bizony már írtam is nincs 100% és elfogadom ezt az eredményt és nagyon-nagyon örülök neki.
Istenem ezt a megkönnyebbülést,hogy megírtam a portfőlióm és meg is védtem....Elmondhatatlan.Nagyjából a főiskolás diplomavédéssel hozom párhuzamba....De akkor voltam 23 éves kiváló diplomával,most picivel több vagyok már...90%-kal.Boldogság ez!
(és most unatkozni fogok,hogy nem kell a minősítéssel foglalkozzak????)

A Covidos történetre azért én is reagálok,hogy a manóba lett itt nyitás,ha tombol a járvány???

Igazán mire is vettem rá magam?Hogy nem foglalkozom mélyen az üggyel.Holnapi ebédkészítésen töröm a fejem.Cukormentes,ch-számolt és egyfelől már tejmentes,és erősen laktózmentes.Lassan az ebédkészítésekért is %-os elismerést kérek,mert bizony bonyolódik a ki,mikor,mit ehet meg nálunk eseménysorozat.-és az ehhez kötődő vásárlások sem egyszerűek!




 

4 megjegyzés: