2021. április 13., kedd

"Csak kóstold meg!!!"

.
Khm.
Még volt Interfoodos rendelése P-nak a hűtőben.Ha ő rendelte akkor az olyan amit szeret,nem?Mi az,hogy nem eszed meg???
Hát ma így éreztem magam reggel mikor dolgozni mentem és a hátországot magam mögött hagytam:"P,ugye azt eszed ma???????"
Lesz gasztro vizsgálat is, jövő héten pedig már a tejfehérje érzékenység miatt megyünk allergológiára.
Megszületése óta vívunk az étkezésével!!!!!!!!!

Most megint -így alakult-rendelni fogunk ételt 3 napig.Az az egy gond amikor én reggel dolgozom nem tudom reggel én átvenni a futártól az ételt így hát....valamelyik online tanuló gyerekem kényelme bánja és fel kell kelni....

Egyébként a jó vércukorért mozogni sem árt!
Bizony ez a rossz idő és a nem mozgás,az otthonodban/ból  intézz mindent nagyon-nagyon nem kedvez a vércukornak!

Új mai szerzemény.
Szeretni fogom.😉










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése