2021. április 9., péntek

Úgy fogom fel:)

Holnap...már lesz napfény.Azt úgy fogom fel D-vitamin.Lesz nyitva tanösvény,azt úgy fogom fel  a lelkem simogatója.Ételt rendeltem a gyerekeimnek a 2 napra ,azt úgy fogom fel:gondoskodtam.Nem alszom otthon,azt úgy fogom fel.megérdemlem.
Lesz nyitva elvitelre falatozó,azt úgy fogom fel.csillapíthatom étvágyam.
Pénteken letudom a háztartást,azt úgy fogom fel:tervezetten élek!-hogy lehessen hétvégém.

Vásároltam a limites rendszerben.Rengeteg kosár volt kint és senki nem nézte mi hogyan történik,hány sorban vagyunk "torlódva"esetleg és a pénztárnál is csak kocsinyi távolságok voltak.Érdekes világban élünk.Sok szabály van,betartását kérik,de nem tartatják:)Azaz minden a régi....

Ma védett lettem én is mint a hóvirág.
09.28.ig.
A gyerekeim már 2 hete megkapták a plasztik kártyájukat.Ezt úgy fogom fel,hogy érdekesség az életünkben.

Viszont azért nem mindig csak morgok:)-süt a nap....nagyon szerettem ma.Sikerült így-úgy a munkaidőmet is átvészelni a héten a hosszú hiányzás után.P nagyon örült a mai bejelentésnek,hogy csak május 10-én kezdődik a jelenléti iskolája.És igazán én annak örültem,hogy látom örülni ŐT.

Ma sikeresen kértem sorra a beutalókat a laborra,tüdőgondozóba,allergológiára,gasztro...ra.
Bízom nagyon abban,hogy mindenkivel minden rendben lesz a vizsgálatok után!!!!

És a moratóriumot is ma felfüggesztettem.Annyi mindent olvastam erről az utóbbi napokban,hogy már az alvásom is veszélyben volt,így telefont ragadtam.A kitolódott hónapok száma reális és a törlesztőrészlet is reális maradt.Megkönnyebbülés volt és a netes álhírek miatt kár volt aggódnom.Legalábbis az én hitelemet nem érintette változás.🙏(szerintem lehet hitelfüggő is a dolog )

Várom a hétvégét.
Pihenést.
Meleget.
Hosszú sétát végre.
Fotózást.
Elhagyva a várost....

Az étkezés pipa,a szénhidrátok pipa,laktózmentességre is pipa.

Apropó,nem kell hazaérni 20 órára???????

Akkor még részemről több ch is beleférhet a napba,mert a hosszú séta kompenzálja a bevitt kalóriákat.
M-nál láttam,hogy ügyesen Abonettet eszik.Tudatosság szele,büszke vagyok rá!
Hamarosan kontroll,a már 3x eltolt időpontban reméljük össze is jön.
Jó Hg A 1 C reményében MINDENT!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése