2021. április 23., péntek

Étkezés vagy nem étkezés?

Holnap lehetne vinni az ételt mert kirándulni megyek a Párommal,nekem van kártyám mert voltam Covidos neki nincs mert egészséges (volt végig a Covid ideje alatt is!).Teraszra nem mehetünk,csak elvitelre én kikérhetem(?).Aztán az autóban megehetjük...Vagy ez csak a 4 millió beoltott után lesz így???

Mikor a szállodában megcsípett egy pók és a szálloda konyhájáról kellett ecetet kérni,hogy a fájdalom szűnjön egy picit a feszítéssel sem éreztem magam annyira rosszul,mint most ettől a helyzettől.

A hétvégi vásárlást ejtettem meg ma.Hú megint de el nem tudom mondani mennyire nehéz így vásárolni.
Cukorbetegnek és tejmentesnek.
És néztem a nemzetek konyhájához mit vegyek ,mert vasárnap 2 étel készül ennek megfelelően de ez már csak a Felnőttek kiváltsága lesz.(A gyerekek ezekben nem szeretnének részt venni )-
Ma hűtőrendezést végeztem és a kenyeres pultban pakoltam el.Sok olyan volt ami lejárt és már nem menthető.
Ha nem veszek választható dolgokat morgás van.Viszont egy félét fogok venni mert akkor azt kényszerből is enni kell,azaz elfogy majd.
Nálunk még jólét van ezek szerint.
Mit vásároljak?-kérdéssel indulok el a boltba.A válasz:nem tudom.
Így nehéz.
És a főzés is.

Hónapok óta így megy .
Lényeges változás nem történik.ha mégis,akkor az csak bizonyos ideig tart.

Visszatérve a védettségi kártyához:lehet jobban jár az ember ha magának csomagol ételt??
Vittünk mi már kirándulásokhoz piknik élelmet!😊
Tata.

Vácrátót.

Velence.

Balatonfüred.

(Részemről egyébként lehetne...nekem az élmény többet ad,mint valahol beülni enni.Az étel/étkezés másodlagos)
És nem mellékes a bevitt ez-az.
Ha magamnak csomagolok az tudatos.
Ha étlapról választok az az éppen aktuális állapot-éhségérzet  és egy 32 cm átmérőjű pizza sem kispályás ch!!!!!!

Van dilemma részemről az étkezés terén.
Tegnap este kisütöttem a gombát,hogy P akkor ma megkóstolja.Hát finoman szólva tényleg csak kóstolta,nem ette meg.Így főzzek?Ezért??????-és nyilván valamivel pótolta amit gyorsan össze lehet ütni.De ez is így pazarlás!
Ezért nem hálás itthon Sweetmaminak lenni!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése