2021. július 19., hétfő

Betuszakolt időpontos lettem:)

Elutazom(egy napra:)...),egyelőre nem leszünk sokan a buszon:)
Igazán most a napokban egyáltalán nem fogok unatkozni...
Ma pl a 18 órás háziorvosi időpontra úgy mentem,hogy 3 időpontos volt előttem.
A kórház is hívott hogy nemárhogyúgymenjekaneszteziológushoz,hogy nincs időpontom de beírtak?!
Pedig úgy voltam számon tartva!!!!-nem volt helyem de beírtak majd megnéz valaki alapon...
És így holnap betuszakoltak egy szabad helyre,így holnap megyek és időpontom lesz.Mégis meg lehet oldani?Ha nem szabadságon vagyok ezeket a vizsgálatokat és orvoshoz járásokat nagyon nehéz lett volna időpontokra megcsinálni!!!!
Miközben a háziorvos is rábólint a műtétre kértem az asszisztensnőt,hogy írjon új receptet a méltányossági stixre mert nem kapta meg az Alapkezelő.Na igen,én mit kaptam???Kb 4.felírás már ugyanabban az ügyben mert soha nem jó a recepten valami!Elsőre nem lehet egy receptet felírni????????????

És még vannak kérdéseim,de most nem analizálok....
Reggel korán kell kelnem hisz beszélek az altató orvossal és még van teendő is...



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése