2021. július 26., hétfő

Vidék ízei

Egyedül utaztam vidékre.Aztán egy kávéra ugrottam be a Nővéremmel egy Kávéműhelybe,onnan már ketten mentünk tovább.

Aztán összejött a családi hölgy-koszorú.Régen voltunk csak így magunk!!!

Dédimama sok régi fényképről mesélt és mesélt....A háttérben figyel A Doboz,ami ránézésre nagyon finomacska de szerencsére én már nem tudok belőle enni,hiába kínáltatja magát!

A séták viszont mindig megtörténnek,és mindig jólesőek is!


Ott is megtalálom a mozgásra a lehetőséget.

Anyukám kertjéből pár fotó is született,nagyon-nagyon💓

És persze a finom falatok is💓Nem ettem sokat,de amit ettem az finom volt és ízletes!

Hazafele már nem jöttem egyedül.🙏És hazafele is beugrottunk a Kávéműhelybe egy fagyira.Isteni a Zombai kávézóban a kávé és a fagyi is!!!!!!

De   kíváncsiak voltunk.Így a vecsési kávézót is teszteltük.

.

Az itthoni diab ellátásról nem tudok (amíg távol voltam itthon is zajlott az élet)és az általam készített ételsorokból is kell kukázzak....de most amennyit töltött rajtam a vidéki élet....nem rontom el a jelen pillanatképeivel.

Most  majd egy hétig magam leszek....
(nem lesz kit figyeljek,etessek és cenzúrázzak)-ez is érdekes hét lesz!😊

Csütörtökön beköltözök a Szemklinikára....


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése