2021. július 1., csütörtök

Hátha csengetnek...


Ma a hajam az égnek állt....

A rizi-bizihez vajban pároltam a borsót,persze volt olyan,aki "csak rizi-bizi van??".kérdést tette fel,mert neki nem kell éppen borsó...

"Miért olyan nagy a fasírtgolyó?","Miért látszik benne a hagyma?","Miért csináltad meg az összes nektarint??","Nincs paradicsom???""Nem mára gondoltam a cukkinit"...stb...

És nekiállt tésztát főzni meg valami szószt.(P)

Kérdezem én:minek főzök???


Dupla alapanyag vásárlás és a mosogatásról ne is beszéljek,mert engem vár-hisz szabin vagyok,ráérek😊 címszóval.

Kedvem nincs sok itthon enni és lenni.

Lakás-tuning indult ma...kellőképpen le tudom vezetni a felgyülemlett feszültséget:)-és a várt eredmény tisztaság és rend.

.
Aztán hátha csengetnek😉😊-mert ma a nagy tuningban elfelejtettem boltba menni!-és valóban nincs zöldség és a holnapi menüt még nem ismerem...

(Később:csak leszaladtam a boltba,és hazafele leszólított egy fiatalember.....na így vonzd be a gondolatokat😊😊😊-"aztán csengettek"😉😉😉-az utcán😂😂😂)



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése