2021. július 15., csütörtök

Tétova nap-és nem én voltam tétova!

Igen.Pont így!
(Ha már megoldódik vagy megoldódni látszik akkor könnyűvé válik a dolog😊).


P-val Heim Pálban voltunk gasztronomián, majd fél éve kaptuk az időpontot!

Kedves Dr.Nő,1 órás késés az időpontunkhoz képest....alapos vizsgálat....vérvétel....Eddig rendben is lenne a késés is megbocsájtható talán...De a recept amit nem töltött ki fejlécnél(időhiány a fél munka???)És persze szólnak a Patikában,és én nem látom a pici betűket már mit hová kell írni...a nagyító nem volt nálam és P TAJ száma sincs a fejemben....a sorodat kivárod és akadály...ki kell tölteni,el kell kérni a TAJ számot(hazamész)....ja és a felírt por sem létezik,legalábbis abban a dózisban.csak 100 g-nyit írnak fel TB-re a többit újra fel kell irassam.

Hogy menjek vissza és irassam fel.Khm....fél éve kaptuk az időpontot a kórházba ...ja csak most megyek besétálok és csak úgy felírnak....Hát 100 g-nyit váltottam ki TB-re-amúgy elég drága lenne.Valami tápszert is felírt aminél nagyra nyitottam a szemeimet....Ezt nem igazán akartam,életében nem kapott tápszert!Hát majd most kamaszon???

Szóval tétova itt minden.

Mielőtt mentem a patikába hívtam az Alapkezelőt,hogy mi újság M méltányossági alapon járó receptjével?

Hát egy kapcsolás ő nem tudja de átkapcsol,átkapcsolt,ja az szabin van,ja aki ért hozzá épp kinyomta a gépet......de végül kiderült még nem érkezett be a vény hozzájuk!Több hete megy a herce-hurca hogy ellenjegyzésre egy jó receptet felírjon a háziorvos!

És amiért a patikába mentem:M Inzulinját kiváltani amit a múltkor meghagytak(a vezető gyógyszerésznő)-mert sokszoros adag Inzulint váltottunk ki és visszavittük hogy valami nem stimmel mert rengeteg doboz ez.Akkor mondták igen.Júl.12-én váltható ki a többi.

15-e van.Mentem az Inzukért.Hát az az arc a Gyógyszerészen!!!!!!!!!!

Tétova lett,hogy kiadhatja???Vagy nem?????????

Jött egy Kolléga aki megerősítette hogy felírás alapján igen,kiadható.-erre azt a választ kaptam,hogy inkább holnap...amikor a vezetőnő is bent lesz....Na igen ez így megy nálunk.Kétszer vagy inkább sokszoros nekifutásra.

Ma nagyon ideges lettem ezekért.-és mondjuk ki soha semmi nem stimmel nálunk ami egészségügy!

Műtétre készülök 29-én lesz a nagy nap....

Hívtak a kórházból...csináltassak valahol tesztet....(?????????????????)-miért is mikor van kártyám?

Aztán ja van kártyája-ez már második telefonhívásra-akkor várjak megnézi a táblázatba.kitalálja hogy akkor műtét előtti 2 napon.Akkor lesz a teszt.A kórház veszi le.Ok.legyen.

Majd hív újra,hogy ja,van kártyám?Akkor nem kell teszt.

És az aneszteziológus nincs a műtét előtti napon mindenki szabin van akkor menjek 22 én,beírt.

Majd hív,legyen 21-e....(az nekem nem jó)

Akkor tétova...ő se tudja mi legyen.Tudja mit,jöjjön 22-én akkor már nincs szabad időpont de meg fogják nézni😓-szóval meg fognak nézni úgy,hogy nem is vagyok időpontos.....

Vagy majd holnap hív megint?????????

Hajrá magyar egészségügy!

Kérdeztem kell e védettségi kártya a látogatáshoz.Azt ő nem tudja majd kérdezzem meg ott...

No komment.



Más:Kungfu a világutazó(nk) megérkezett Ausztráliából!És:sérülten érkezett meg,a boríték nyitott volt,újra volt fóliázva....Hát...biztos viaskodott az úton és szabadulni akart már...😊

 Így útra kel megint sok kaland vár majd rá!Utaztatni valaki????????????





Holnap nekem lesz egész délelőtt vizsgálatok sora a műtétre készülve.

Ha nem vagyok szabadságon akkor ezeket nagyon nem tudom intézni,minden körülményes!

De fő az optimizmus!

"MINDEN NEHÉZ,MIELŐTT KÖNNYŰVÉ VÁLIK!!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése