2021. július 20., kedd

Műtétre készülés,utazós napokra készülve


Már időpontom előtt ott várakoztam az altató orvosnál,sehol senki...holott elvileg alig lehet időpontot kapni altatóorvoshoz....Lényeg:nagyon kedvesek voltak,MINDENT alaposan elmagyaráztak és mindenre választ kaptam.A PCR kérdés megint felmerült,holott már táblázat hozza le nekik mikor mi a teendő és ezt már 2 napja megfutottuk!A Covid figyel mindenhonnan ez egyszer már biztos!
Minden papírt aláírtam,van durva következmény is a felsoroltak között,de minek nincs kockázata????
A szemklinikán még voltak vizsgálatok,a pupillám is jó nagy lett győztem hazamenni a vakító napsütésben(vicces lehettem)...
A helyettesítő DR.NŐ is nagyon aranyos volt és azt mondta búcsúzóul:
"Nagyon szép lesz a szeme,a DR:ÚR szépen megoperálja majd!!!"

Sokan nyugtattak a külvilágban,hogy nem is látszik a kifele húzó szemem és ahhoz képest elég szép %-ot feljegyez a szakma....lényegében akkor vegyük úgy,hogy nekem nagyon-nagyon fontos lesz,hogy nagyjából egyenesbe áll a szemem!
A kis családom sem igazán veszi komolyan hogy igen kés alá fekszem és igen még altatást is vállalok,és mivel mindent flottul "BÍROM" alapon elviseltem eddig...4300 és 4400 grammos gyerekeimet is spontán világrahoztam.)))-ezért úgy gondolták,hogy majd csak úgy egyedül le asszisztálom ,hazasétálok a motyómmal és pipa a műtétnek.
Hát azért pici nyomatékot adtam,hogy bocsi de ez egy altatásos műtét és most Anya is kér segítséget pár napra,jelenlétit is!
De ahogy magamat ismerem valóban fitten és gond nélkül le asszisztálom ezt is:).Bár a papíron ott van szükséges a felnőtt jelenléte az első napokban.

Lehet,hogy lesz morgás hogy miért ez vagy az az ebéd otthon,de megpróbálok minden magamtól telhetőt így is,hogy pár napom kiesik...
/Anya nélkül sem állhat meg az élet..../

Holnap korai indulással vonattal Akarattya egész nap munkahelyi találkozó/csapatépítés.Pénteken-korai indulással-is jegyem van buszra Anyukámékhoz megyek,végülis ott alszom😉és szombaton még íródik a történet....
Ami a legnehezebb  ilyenkor,hogy már szerdán tudnom kell szombatig a menüt az itthon maradóknak.Bevásárlással,és csütörtöki elkészítéssel....

Délután mentem az újból felírt méltányossági alapon  M-nak járó stix vényekért....és megírták🙏...hogy jól-e?Az majd kiderül😊...

És nyafogásnak vége!Úgyis tudjuk,hogy a Covid előtti életünk már nem jön vissza...
Minden drága,mindenért küzdeni kell,az emberek közönyösebbek mint voltak és a célok elvesztették jelentőségüket,nem lehet tervezni!Így én azt mondom tettek vannak,jelen van és MOST van!

Korán vacsiztam,hogy berendezem a jóga sarkomat és jógázom egyet nemsokára!🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése