2022. május 12., csütörtök

Bennem van a hiba


Valahogy így vagyok ezzel.
Mivel én vagyok az egyedüli aki a gyerekekért szakmailag így-úgy felelek ezért vihetek is mindent a vállamon.Ma szülőin azért kaptam hideget-meleget.Na igen mikor megírsz egy-két jellemzést és tovább kell küldened a Tanácsadóba...
Bizony a mai világban nem akar a Szülő tenni azért,hogy valami javuljon vagy közelítsen a norma felé.

Aki szőnyeg alá söpör az a jó!

De legalább már tudom.

Főnököt hívtam is,minden bizonnyal megvan az i-re a pont.
Na persze nálam kezd reggel....

Menthető az ami már szinte eldőlt?

Meglátjuk.

Mindenesetre a pedagógus hivatás megbecsült.
Vagy mégsem?

Még teszem fel a kérdést magamnak 21 éves pályafutásom alatt is...

Hát igen,a mesélés kéne este és lehet éppen ütközik a jó kis sorozatokkal...

Nem is tudom.
Biztos bennem van a hiba...

Hogy elfogadjon a világ elismerem:bennem van a hiba!
Nem kell mese este,vedd magad mellé a gyermeked és nézze ő is a sorozatokat!!!😉
(most voltam a jó a világ elvárása szerint)

Jó az út,hajrá!-és a diabetesz melegágya ez a sok stressz....és az a sok édesség amit megeszel,és ch-k hogy jobban érezd magad pillanatnyilag és elüsd a sok emberi butaságot egy kis nasival.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése