2022. május 22., vasárnap

Étkezések megoldásai

A Hátország(gyerekek) otthon ette amit főztem előre(M is tudta vinni a munkahelyére),én így tudtam a programon enni amire meghívtak.

Nagyon finom is volt!!!!



Ki x-eltük a helyet a hétvégén a szendvics elfogyasztásához.

A hátizsákos kirándulás 11000 feletti lépésszámlálást eredményezett.

Egy kávéval sokáig kitartunk egy  következő étkezésig.

A következő hétvége Anyuékhoz vezet.
Kisebb munkálatok,segítségnyújtás lesz a fő projekt.
Ezért megint dobozolás indul már csütörtöki főzés-sorozattal.
Előre felmértem ki mikor hol lesz és kinek kell ebéddel készülnöm és persze minden mellékest is beszerzek a hűtőbe,illetve mindent amit a boltból kell beszerezni.
Én leszek 93 éves Dédimmel,felügyeletem alatt lesz és már nagyon várom!🙏💓💝

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése