2022. május 4., szerda

Energia vesztés/nyerés

Ma 17 gyereket vittem játszóházba.
Meredek ötlet volt,vagy lehet már elszoktam tőle vagy...a gyerekanyag picit más mint pár éve?

A játszóház szuper.






Annak idején a sajátjaimmal igénybe vehettük.


Energiám jó részét elveszítettem délelőtt.
Amit délután visszakaptam a gyerekjóga óráimon.🙏
És még az Alapkezelő levele húzta ki a lábam alól a talajt,de telefonon aztán megbeszéltem velük mi is volt most a probléma.
Annyi hogy 2 héttel előbb érkezett be a levelem így minden paksamétát visszaküldtek.Majd 2 hét múlva postázzam ugyanazt a paksamétát(méltányossági stix kérelem ,recept)-azaz május 31-től új szabályozással már a felhőbe megy az is.Szóval a levelet újra kell küldenem.
Hát nem agyrém??


És megnyugtató azért,hogy nem bennem van a hiba mert ma 22 gyereket relaxáltattam sikeresen.Tehát nem a rezgéseimben van a hiba,hanem ebben a sok össze-vissza értelmetlen mindenben ami körülvesz bennünket napi szinten.

Este sem volt megállás,főznöm kellett.(nem ültem még,20 ó 16 perc és reggel 5 ó 10.kor kelek minden nap)

Hát ez jut nekem,még ver a szívem....bár olyan 54-et/perc de még élek😉

Ma adakoztam,Veszprémből jöttek a tárgyakért,lassan-lassan kiárusítok és így segítek másokon.
Szeretem ha segíthetek!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése