2022. május 10., kedd

Stressz és ami vele jár

Kedd..
Kipurcanás most...és hol a péntek...
Egyszerű emberek nehezítik a munkámat,bizonygassak,fogadózzak....
Nem.
Mert nincs mit.
Szeretnék egyszerű lenni és szeretnék az is maradni.Mert nekik sok gondjuk nincs az életben.
Én gondolkodó ember vagyok és még érzelemmel is megáldott.
Na ez a baj!
Így már nem lehet élni.

Sajnos nem vagyok jól.Testi tüneteim is ezt alátámasztják.Hétfőn jutok el csak orvoshoz....és nagyon remélem nem okozott a stressz ezt-azt bennem!
Ha igen és kimutatnak bármit is a gépek akkor azonnali hatállyal felmondok.

Drága Diabetes és Drága Laktózosság!
Készültem ma nagy bevásárlással hiszen csütörtökön 3 napos főző-maratont rendezek mert elutazom.
Diabetes-laktózosság jegyében.
Dobozolva,tárolva,csak mikrózni kell és....ellátás biztosított a Hátországnak.Az más kérdés hogy non stop este 22 óráig dolog van minden egyes nap de valahogy belesűrítem...
Hétfői menü még fejben sincs meg pedig vasárnap este érkezem haza és hétfőn 5 10 kor csörög az óra....de azt még majd megálmodom....

Szülinapi tortát rendeltem a Szamosban....Jövő héten szülinapozunk.(M).

A bolt nagyon drága..ma is megállapítottam.
És köszönöm L-nak hogy annyit segít,mert ma az élelmiszereket nem én cibáltam haza a hátamon!Óriási segítség!!!

Fájdalomcsillapítóval alszom el....és várom a hétfői orvoslátogatást.🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése