2022. július 4., hétfő

A kávé alkalom a találkozásokra

A jövő hétre be is iktattam párat,remélem összejönnek a találkozók.
Van akivel csak évente találkozom így nyáron...

Lényegében a kávé alkalom a találkozásokra.

A hét még a gyógyulásé részemről...
M is betegecske-tőle kaptam szerintem-de ugye erről már itt nem írunk,nem írhatunk,miért is írnék?P is itthon de erről nem írunk,nem írhatunk,miért is írnék?

Amikor van egy kamaszod és egy felnőtted és veled élnek azaz csak melletted....Helyzet.

Kiborító az étkezési válogatásuk.
Volt nyár mikor megtehettem és rendeltem az ételt hetekig.
Nem eszik meg a rendelt ételt....
Főzök.
Minden nap.
Az árak változásával már aligha tudok a kedvükbe járni,hogy mindenkinek a saját szeretett ételét főzzem.

Ilyenkor van a nézés és a nem eszi meg és a nasi keresés....
Valami kompromisszum kell majd,mert a diabos ill laktózmentes,húsmentes majdnem mindenmentes  ételek nem olcsók és az időm is véges,mivel minden nap ott állok a konyhában és délre ebédet próbálok kitalálni.
Ma a tegnapi leves maradéka lesz és pizzát készítek sk.
Talán,talán ez jó lesz.

Holnap utazás....
Búcsúzás....
Szomorú nap....
A lelkem egy szelete...😢

Még vásárolok az útra és veszek virágot....



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése