2022. július 28., csütörtök

Illúziók napja

Már hetekkel ezelőtt megbeszélt találkozóm volt a Barátnőmmel.
Szerencsére mindkettőnknek jó lett az időpont és nem jött közbe semmi!!
Deák tér-Illúziók Múzeuma.
Pedagógusoknak ingyenes a csütörtök.
Amúgy több ezer forint a belépő!!!
Mi pedagógusok a "lepedő"-igazolásunkkal bementünk.
Jókat nevettünk mivel én nem látom a 3D-t sem a szemem adottságai miatt.Sokszor csak kérdeztem itt most mit kell nézni?????😉

A tükör szobában elvesztem,hogy nem tudtam hol a kijárat.Hmmm,érezhető kis pánik...

Ez egy mókás beállítás volt és izgi mert sokan nézik is mit kreálsz ebből a képből....hisz sorakozó van a hely-re.

Félből egész.

Látszik én mennyire befeszült voltam nem nyitottam a feladatra😊

Barátnőm sima ügy...átment nyafi nélkül.

Én durván nyafival😊

A képek 3D-ben láthatóak így nekem a Kiállítás fele nem volt élvezhető.

Nagyon jókat nevettünk,és vannak izgi kis játékos fotó-lehetőségek.
(Otthon már megfőztem 2 napra hogy a programon részt tudjak venni....👍)

Városnézés is belefért,mivel a Múzeum látogatás elég hamar véget ért...(😮)

Érdemes megtekinteni a Város szívében az új létesítményt.

Pára-kapu is van és kellett is!

Ez egy érdekes kép lett.
Számomra a felhő az egy szimbólum.És az ING biztosító jelképe együtt találkozik.Nekem ezt a képet el kellett készítenem.

Fagyiztunk 490 ft/gombóc!!!!!!!!!!!!
Uramisten!
Horror-árú fagyiztunk.
Amúgy egyikőnk sem evett hosszú ideje fagyit,így megérdemeltük jó kis cukros fagyit:)
Megjegyzésem:én kibirom még hosszú időre fagyi nélkül....

Nagyon jó barátság hosszú évek óta...Bárhol,bármit megoldunk!💝

Masnival átkötött ajándék .
Az este meggysörrel zártunk este 20 órakor.
Istenem még sok ilyet!
Újpest-Havanna találkozó.🙏

A mai világunkban nagyon kell-enek az ilyen napok.Akár cukros fagyival is!!!!

Békesi László-közgazdász- riportját meghallgatva én már nem vagyok pozitív és semmi reményt nem látok!!!!!!!!!!!!
Nagyon-nagyon hamar,gyorsan óriási életszinvonal romlás következik be.
Addig kell élvezni az életet amíg lehet.
Azaz kb 1-2 hónapunk van....
Én beleteszem amit lehet és megteremtem amit lehet!-és nem feltétlen anyagi élményekkel.
Élmények legyenek,lássuk meg a szépet és picit szokni kell a cukrot a BL55-ös lisztet,mert remélhetőleg az még lesz...
Készülök,bár én eddig sem éltem nagylábon!

Ma bőrönd elő és csomagolok a 2 napos cafeteria nyaralásra,ahol mind2 napra esőt jósol a meteorológia.
Nos nincs kétségbeesés,esernyő és pót zoknit is teszek be.
Mert minden nap ajándék-a mai világban az ESŐ is az!🙏

És hogy a címhez kanyarodjak,illúzió az egész világunk.
Semmi sem az aminek látszik.
És amit mondanak az sem lesz úgy csak mondják és szeretnék...
A kettő pedig nem ugyanaz!

Ui:
Itthon a Hátországra főzök ma pár órában,hogy a 2 nap Cafeteria nyaraláson tudjak nyugodt lenni.
Illúzió a világunk!(sajnos)



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése