2022. július 23., szombat

Egy jó nap

Este már....levezetésképpen jó beszélgetés mellett.
A gyerekeim dolgoztak csak online este hazakísérő üzivel tudtam Róluk...Esküvőn voltam igy ezúton igy megy az életjel a "minden ok".🙏❤

Nagyon finom ételek.Komolyan mondom.Óbuda Új Sipos Halászkert.Hm...Nagyon érdemes gasztronómiai ízek kipróbálására!!!/nem olcsó hely!/


Szolidságból jelesre vizsgázott a 2 Család.Én vendégként voltam hivatalos.Köszöntem a meghívást🙏❤



A templom csodaszép.Minden egyszerű.

Jó ilyen egyszerűségben.

A szeretet ereje ez!

Volt a Vendégek között cukorbeteg is!5 éves kora óta 1-es tipusú...

Észrevétlen bőr alól adagolás....Ha jól láttam nem volt külön diétás étel.Megoldás volt diabra nézve🙏.


Ma Tatai tó-kör a maga 7 km-erével❤🙏.

Vércukrunk legyen rendben...a többi mellékes🙃🥂🙏🍹.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése