2023. január 30., hétfő

Álláshirdetés-vegyük úgy ez az

Na ez egy ideális kép az oviból..
Hát én nem ezt élem meg a mindennapjaimban..
Ma vezetőnőnél...behívásoson...
Na persze hogy berántanak..
Sorsom kérdőjel?
Van itt egy hosszú gondolatmenet amit nem írok le...............de van gondolatmenetem!

Rendszerhiba hogy nincs mellettem 2 éve óvónő .
Akkor én is egy rendszerhiba vagyok????-mert mégis így csinálom 2 éve,hogy nincs mellettem pár...

Harmadik évemet is egyedüli óvónőként viszem végig?-kérdeztem.
Szemrebbenés nélkül a válasz:igen.

Semmiféle alternatívával nem élnek nem bontanak meg csoportot mert akkor ők is elmennének.Nos én ne menjek el de csináljam ezt ugyanígy egy bérért.

Hát most itt ülök magamban és csak vagyok...

Mert ennél én százszor többet érek!

Kihasználják,hogy engem nem tart el férfi és van egy élethelyzetem is és nagyjából nehéz lépnem bármerre is.
Viszont még nyomnak rád feladatot mert s.o.s ben menjél ám továbbképzésre is,és adminisztráció hegyek várnak rám.Megjegyzem szerintem én vagyok kész mindennel és kipipálva határidő előtt.

Iszonyatosan nehéz gyerekanyag és mellette a nehéz szülő anyag mind a tied masnival átkötve.

És mesével készülsz mert úgymond oviban vagy és hát meséljünk mert az olyan jó,de 2 gyerek leesik a székről,az egyik nem ért mert nem ért magyarul,a másikat kiviszik foglalkozásról hangosan szólva bele a mesébe,a negyediket nem érdekli a meséd,az ötödik gyerek letüsszenti a másikat,a hatodik gyerek megcsípi a másikat.....és jönnek a konyháról hogy hányan mennek haza ebéd után és mennyi a csoport létszáma úgy,hogy foglalkozási idő van.De minden rendben van és maradj a munkahelyen mert statisztikailag kellessz a rendszerbe és e mellé még mosolyogj és ne nyafogj másnak is nehéz.

Hát azért...gondolkozom...hogy annyira azért ne legyen nehéz...legalább nekem...

Hirdessek magam mellé  embert-című részt is hallottam.
Majd némi multinál bekopogok hogy figyelj tudom pedagógus vagy de gyere éhbérért dolgozz velem.

De még mindig viszi a legjobb:tartassam el magam-a társkeresőn keressek embert.

Szánalmas világunkban megpróbálok még intelligens maradni és csendben tűrni...

És elvárás az van a szülők részéről,minden gyermek a maximális bánásmódban részesüljön.

Ma is megyek futni....köröket...rám fér....

De ha olvasol és óvónő vagy gyere mellém dolgozni!

Én megtettem a Főnököm kívánságát,hirdetem az álláshelyet!😓

Várom az Univerzum üzenetét.
Bízom benne!!!!🙏

/a karma visszatalál-szokták mondani.Tehát aki amit ad,azt kapja/-ebben meg hiszek./



 

3 megjegyzés: