2023. január 19., csütörtök

Pihenésre vágyom

Legalábbis így tervezem.
Jelenleg eső-országban nem sok kedve van az embernek semmihez...
És azok a piszkos anyagiak...is közbeszólnak..na meg a rossz közérzet merre fordul..legyőzhető a fejfájás és a vele járó rossz közérzet vagy kiteljesedik egy ágynakesős-napok megkezdése?

M elutazott a barátnőjével-dejónekik-és már az utazás előtt megvolt a diab kontrollhoz szükséges labor és az eredmény is a mappában.Amint visszaér mehet is 3 havi kontrollra.Mi ez ha nem tervezetten élés???

Én is eljutok azokra a vizsgálatokra amikre már régóta vártam és mostanra kaptam időpontokat....Egyelőre kóros nincs,bár gyanúsan nem stimmel valami de hiszek az orvosoknak mondjuk és a többit elengedem.

P is szerencsére minden helyre bejutott ahová jelenleg mennie kell ,zajlik is az élet a Havanna lakóparkban😉

Van egy ovisom aki cukorterhelésre vár,csak bízni tudok benne nem lesz vércukor problémája!

A Pedikűrös csodát tesz a lábammal,jaj de szeretem mikor mehetek Hozzá!
Nagyon alapos,szakszerű és M-t is olykor ellátja és így nyugodt vagyok a szövődmények tekintetében.

Még talán kibírom a holnapi napot ezzel a fejfájós rossz közérzettel aztán hétvége....lefordítom:pihenhetek valamennyit.🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése