2023. január 8., vasárnap

Cat Cafe

Sokminden történés van mostanában,Anyukám és Nővérem vendégségben voltak Pesten....
Éttermeztünk.
Az idő rövidsége miatt is és már talán mindenkinek így egyszerűbb mert valaki keveset eszik,valaki húsmentes-laktózmentes,valaki diabos,valaki válogatós és valaki éppen aktuális étteremhez mérten rendel...stb.
Ezért jó ha van a közelben egy étterem.

Szülinapoztunk is picit előre mert hát az ember lánya/i/ persze alig érnek rá...és így a szülinapot is más napon kell tartani...
Szép és meglepi ajándék érkezett és öröm van.

Aztán még egy bónusz meglepi L-tól a Cat Cafeban.


Igazán vacsinak fogjuk fel ekkor ezt a ch mennyiséget.
/Én még futottam is este a futókörön/

Én 2023-ban is figyelek a ch bevitelre és ha már bemegy ch akkor hogyan tud hasznosulni ,illetve hogyan csökkenhet a vércukor.
Okos találmány a mozgás erre.

Itthon nem kis csetepaté adódott a kamaszokkal a napi főzések miatt.Most talán majd rendeződni látszik....
Voltam egy Barátnőmnél és azonos korú 2 gyermeke van.
Gyorstalpalót kaptam és láttam Náluk hogyan mennek a dolgok.
Megpróbálok minden tőlem telhetőt,hogy nálunk is olajozottabban menjenek a dolgok e téren.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése