2023. november 22., szerda

Szeretni mindig érjünk rá!

Nem tudom világom...
Most értem haza 21 ó 30 perc....
Reggel 6 ó 30 perckor indultam azóta úton és....megállás nélkül.
Magamba tömtem valami cukros brióst az úton leugrottam a buszról egy pékségnél másikra fel az édes cuccal mert.....nem bírom már.
Szédültem.gyerünk egy nem mentes kóla is és folytattam utam.

4  fogadó órát még lenyomtam a munkaidőm után és egy értekezletet,majd irány a buszra a gyászfeldolgozás 7.alkalma másfél órára a lakhelyemtől,de megcsináltam!Azt még nem tudom milyen erő volt bennem de megcsináltam,menet közben voltam a gyerekemet érintő problémával a Hivatalban hogy elengednek-e Anyukámhoz,mert nagyon beteg és vele szeretnék lenni-hercehurca történet,kértem a szabályozást az ügyben de végül rám bízták az ügyet:mehetek ha szeretnék./Hát még jó/

Egyszer majd lehet írtok erről az ügyről azaz a a Nagy Gyermekjóléti Egységről,érdekes tanulmány...
De az biztos empátiát egyik sem tanult!!!!!

Holnap megyek Anyumhoz.
Táppénzre mentem,így éreztem így kell lennie.
Mellette lenni.Vele lenni.
Ma Nővérem hívott Anyu szeretne velem beszélni.
Vettem egy nagy levegót.Persze,Ezt nem tudom majd,vagy ok mindjárt-ra változtatni.Most kell.
Futásban voltam 2 busz között,de megálltam.
Egy olyan helyen ahol jól hallhatom gyenge hangját,és beszéltünk.

Melegséget éreztem.
Jó volt!

Amikor feltesznek egy lemezt,de nem tudod meddig szól érzéseim vannak....

Holnap Nővéremmel és Nővérem Párjával besegítve látjuk el Anyut 0-24-ben.

Ma nagy levegó,már közben 22 óra lett és még itthon semmit nem végeztem az utazás előtt,virágok,szárító,zuhanyzás,összecsomagolás...

Jegyem megvan,6-kor indulok itthonról.

Holnap találkozom Anyukámmal💝

Ha rohansz,de van fontos személy akivel van elintéznivalód,akkor állj meg egypercre és szánj Rá időt!

Mert szeretni mindig érjünk rá!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése